Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vælling er en mellemting mellem mme og grød. Det kan os hældes i en flaske... Det kan købes på brikker ligesom mme.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
møller-82 skriver: Vælling er en mellemting mellem mme og grød. Det kan os hældes i en flaske... Det kan købes på brikker ligesom mme.
Det kan du i stortset alle daglivare forretninger.¨
Jeg plejede at købe i Bilka, Føtex og Kvickly.
Så lidt...
Det hedder majsvælling.
Amelisa <3 skriver: hvor køber man det henne? Syntes ikke at jeg har set det nogen steder henne
hvor køber man det henne? Syntes ikke at jeg har set det nogen steder henne
man behøver ikke klippe hullerne større... det har jeg ik gjort m de sutter jeg bruger i flaskerne.
de hedder str 0 - 1- 2 - 3 og x.og x er til vælling og såen. det kan 2 og 3 os bruges til.
Hvad flasker bruger du sabina
møller-82 skriver: man behøver ikke klippe hullerne større... det har jeg ik gjort m de sutter jeg bruger i flaskerne. de hedder str 0 - 1- 2 - 3 og x.og x er til vælling og såen. det kan 2 og 3 os bruges til. Hvad flasker bruger du sabina
Okay....
Maluca har fået flaske fra dag 1 og vi har købt de der mam flasker de er super gode...
møller-82 skriver: Okay.... Maluca har fået flaske fra dag 1 og vi har købt de der mam flasker de er super gode...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128