Fra ryger til ikke ryger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2018

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Ha ... ja, selvfølgelig 2017 

Tænkte jeg nok  haha

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2018

FruStolpe

Jeg røg min sidste en december solskinsdag i 2009. 

Har anset mig som ikke ryger lige siden. Jeg vidste at jeg aldrig kom til at ryge igen. Så det var let for mig. 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym

10 år. Det er flot  håber virkelig også jeg holder den denne gang. 

Alle andre gange jeg har prøvet at stoppe er jeg faldet i efter 2 dage. Men der har jeg heller ikke været motiveret. Denne gang vågnede jeg bare en morgen og tænke “ad jeg gider ikk ryge mere. Det er ulækkert, det lugter og jeg har en søn som skal lugte til det” og har ikk tændt en siden 

Jeg røg godt nok heller ikke mere end i halvandet år. Så pludselig fandt jeg også ud af at det var ulækkert og at det skulle min kæreste ikke lugte til.

Men sjælden gang i mellem kommer lysten over mig. Men står man så lige i retningen af en røgsky, så mister jeg hurtigt lysten igen. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

15. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg røg godt nok heller ikke mere end i halvandet år. Så pludselig fandt jeg også ud af at det var ulækkert og at det skulle min kæreste ikke lugte til.

Men sjælden gang i mellem kommer lysten over mig. Men står man så lige i retningen af en røgsky, så mister jeg hurtigt lysten igen. 

Held og lykke 

Ja okay. Jeg har så røget i knap 16 år med undtagelse af graviditeten og amningen. Men der havde jeg voldsomme abstinenser og tænkte på smøger hele tiden. Og indrømmer gerne at jeg også røg i nogle gange under graviditeten og hafede mig selv hver gang. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Lililili

Anonym skriver:

Jeg stoppede også første gang da jeg ventede min søn. Men savnede det hver dag og havde ofte abstinenser. Ligeså snart jeg stoppede amningen begyndte jeg igen. 

Denne gang har jeg slet ikk lyst til smøger og abstinenserne er der ikke. Men det er bok pga damperen. Men hellere den end smøger. Det lugter og smager i det mindste bedre. En dag stopper damperen nok også 

I alt fald flot du kæmper 

Jeg blev gravid igen da den første var 8 måneder, så det gjorde det lidt nemmere. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det er henvendt til jer der har røget men nu er stoppet. 

Hvornår anså i jer selv som ikke rygere? Hvor lag tid gik der?

Jeg har ikke røget i knap 2 måneder, men har været ryger i nok 25 år - kun afbrudt af graviditeter. Jeg anser ikke mig selv som værende ikke ryger, jeg er blot en ryger som pt ikke ryger. Jeg har valgt at have det sådan, for jeg vil ikke lægge mig selv under det pres at gå fra "ikke ryger" til ryger, hvis jeg skulle falde i, og starte igen. Jeg håber at min pause holder resten af livet, men jeg må også være realistisk, og indse at jeg nok ikke har røget min sidste smøg, men jeg tror på at jeg aldrig bliver fast hverdags ryger igen.

Anmeld Citér

16. juli 2018

Anonym

Hypnose!! 

Den eneste måde jeg kunne stoppe på, anser mig selv som ex ryger og ikke som ikke ryger - det er 3 år siden jeg stoppede 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg anser så mig selv som ikke-ryger selvom jeg godt kan lide en smøg ved festlige lejligheder et par gange i året  dog aldrig når kæresten er med, det behøver han ikke skulle lugte til og kysse på. 

Jeg synes definitionen for mig ligger i om det er en afhængighed eller noget jeg gør meget ofte  dengang jeg røg dagligt eller næsten dagligt, var jeg ryger, men ikke nu. Synes jeg 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hypnose!! 

Den eneste måde jeg kunne stoppe på, anser mig selv som ex ryger og ikke som ikke ryger - det er 3 år siden jeg stoppede 

Jeg har prøvet hypnose 3 gange. Ingen af gangene virkede. Det var bare penge ud afvis jer 

damperen denne gang gør en god ting for mig. Savner ikke ar ryge. 

Kan godt lide i alle stort set kalder jer ex rygere i stedet for ikke rygere. Den betegnelse kan jeg godt forholde mig til. 

Anmeld Citér

16. juli 2018

Ena

Anonym skriver:

Det er henvendt til jer der har røget men nu er stoppet. 

Hvornår anså i jer selv som ikke rygere? Hvor lag tid gik der?

Jeg har ikke røget i fire år, men anser alligevel mig selv mest af alt, som en ryger, der ikke længere ryger. Det synes jeg selv, er lidt underligt. Faktisk savner jeg overhovedet ikke cigaretterne, men er tværtimod meget lettet over at være sluppet af med dem. Måske hænger det sammen med, at jeg røg i så mange år og det var en betydelig del af mit ungdomsliv sammen med øl, veninder og læderjakken. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.