hej alle i skønne mennesker
jeg skriver om noget der gør mig ked af det/ jeg IKKE forstår.
det er sådan at vi for nogle år siden, valgt at flytte fra den ene del (hvor vi har taget vores uddannelser og alle venner )af landet til den anden (tilbage til familien)
min mands familie sagde tit hvor vil det være dejligt at i kom her op , så kunne vi lave noget sammen og vi kan hjælpe med lille pigen. og min familie det sammen og at de kunne lærer hende mere at kende og hun kunne lærer dem at kende og de var en del af hendes liv (første barnebarn fra begge sider)
manden arbejder sådan han er væk i konsulent ca. 1 mdr ad gang. til tyskland. også er han hjemme 1 hele mdr.
nu kommer det der gør mig lidt ked af det / ikke forstår
min del af familien hjælper af og til. de ringer tit og kommer på besøge og vil være sammen med os(mor og datter) især når far ikke er hjemme. man også når han er.
men manden familie har ikke engang tid til at ses en lørdag el. jeg kan ha lavet en aftale 3 uger før og de holder den ikke så kommer der noget op de havde glemt. svært at forklar.
følger bare efterhånden at de har travlt med deres liv og vil giv tid til andet en dem selv. der har været meget mere . men kan ikke skrive om det så bliver det en roman.
fx de er de slags mennesker. da kan bruge 2 timer om hvad de har lavet og skal. uden på nogle tidspunkter at spørger hvordan går det med dig/dit arbejde/ hvad går du for tiden og laver. sidst manden var hjemme kom de til aftensmad. ikke en eneste ord til mig og hvad jeg laver eller skal... manden kan også se det
kunne hører han tit prøvet at få dem til at spørger mig om noget eller om os. men det blev hurtigt taget over til at handle om dem. jeg gik enda ind på wc i 10 min og da jeg kom tilbage. var det som om jeg IKKE havde været væk. kan ikke hold dem ud
normal er jeg en åben og vellidt person. rar og imodkommene. jeg har det som om de ikke kan lide mig og vores datter.
jeg har snakket med manden om det, og han giver mig ret i de er for selvoptaget men han vel heller ikke hvad vi skal gør.
jeg ved ikke hvad vi skal gør.