Anonym skriver:
Kan sagtens følge dig i hvad du skriver, og det er nok også det jeg selv har gået og tænkt.
Han modsatte sig flytningen, og datteren har siden da boet hos os, så hun ikke skulle flytte institution før der er afsagt en endelig dom i retten. Og det er i den forbindelse, at jeg kan mærke pigens savn til moderen (mest når de har snakket sammen), og det er da heller ikke nemt. Men tror måske, at savnet med tiden vil fortage sig, og at hun så vænder sig til at bo hos os. Ja, jeg ved ikke. Ved bare at dette her er opslidende, og ja, måske mest for datteren 
Hvis du til hver dag kan mærke savnet til moren så tydelig på hende, syntes jeg du skal tage en snak med faren om at få hende sendt til sin mor. Er synd. er bedre hun er glad fra starten af at hun skal være der end at savnet skal aftage fordi hun vænner sig til det.
Ved godt det er svært, men tror godt du også kan se at det er det rigtige. Og kan han sikkert også på et eller andet punkt men er jo hendes far så han vil nok ikke stå ved at han kommer som nr 2.
Jeg vil sige det er det bedste, ja bliver kun hver anden weekend. Men der er ferier og jul osv. Evt gør så i får 2 uger i sommer ferien og at hun evt kan være ved jer på forlænget weekend engang imellem når det passer med jer og hendes skole hvis det er hun gåri det eller børnehave.
Men når du kan mærke hun savner hende sådan er det ikke pga manipulation at hun har sagt hun vil bo ved sin mor. Hendes far kan jo også risikere at få en dårligere forhold til hende fordi han ikke lytter til hendes følelser.
Vil betyde så meget for hende hvis han kunne sætte sig sammen med hende og sige. Lille skat far er ked af at du vil bo ved mor, men hvis det gør dig glad bliver jeg også glad, og så vil jeg glæde mmig til at se dig i weekenderne, så syntes du skal bo ved mor, vil virke så stort for hende.
Tror du ved hvad jeg mener