Drengetøj 74-80 5kr per del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Det lyder bare fantastisk:0) Det var godt jeg fik det indlæg op:0) nu går folk helt amok:0)

Det er jo skønt:0)

Ja, tak det  tør siges. Måtte også lige have fat i papir og kuglepen hehe. Men vi er enige om at det du skal have bliver 50 kr for tøjet ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Ja, tak det  tør siges. Måtte også lige have fat i papir og kuglepen hehe. Men vi er enige om at det du skal have bliver 50 kr for tøjet ik?

Jo vi er enige, og så fragten oveni:0)

Glæder mig til han kan bruge det, måske om 3/4 år:0) Han skal jo lige ud til Marts og så vokse:0) Men så pænt tøj til de penge, det skal bare hentes hjem:0)

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

jo lige præcis Der er gang i butikken

Hehe, du kan købe billed 1,3,8 og de blå sko det andet fik hun skrevet først på. Vil du selv hente det en dag eller skal det sendes? Bliver 25kr for tøjet

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Jo vi er enige, og så fragten oveni:0)

Glæder mig til han kan bruge det, måske om 3/4 år:0) Han skal jo lige ud til Marts og så vokse:0) Men så pænt tøj til de penge, det skal bare hentes hjem:0)

Jeps og det finder jeg lige ud af til imorgen, hvad det bliver.

Arg 3-4 år hehe. Måske er du heldig, min var meget stor i den alder de str passer til så han fik hurtig brug for det

Anmeld

30. oktober 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Jeps og det finder jeg lige ud af til imorgen, hvad det bliver.

Arg 3-4 år hehe. Måske er du heldig, min var meget stor i den alder de str passer til så han fik hurtig brug for det

Ja i  morgen er fint, det haster ikke, ikke få stress:0)

Jeg mente trekvartår:0) he he

Anmeld

30. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Ja i  morgen er fint, det haster ikke, ikke få stress:0)

Jeg mente trekvartår:0) he he

Har heller ikke stres.... længere

Arhhh oki hehe så kan jeg bedre forstå, ellers er det et meget lille barn du får dig hehe

Anmeld

30. oktober 2009

JustAnotherName

Oki hehe. Henter du selv en dag eller? Har de blå og et par mere i grøn i en i str efter hvis det er

Jeg forstår ikke lige helt ?? ....Har du et par i blå og et i grønne magen til, men i større størrelse, eller hvordan ??

Jeg kan godt komme selv forbi efter dem en dag, når jeg kommer derop på de kanter. Jeg skal alligevel snart en tur i Føtex også efter en babypakke fra Libero, og det er jo tæt på. Så kan jeg ligeså godt lige slå ind forbi efter dem ved samme lejlighed

Jeg ved dog ikke lige helt, hvad dag det bliver endnu....
Men jeg skal nok lige kontakte dig i ordentlig tid inden. Ok ?!? 

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg forstår ikke lige helt ?? ....Har du et par i blå og et i grønne magen til, men i større størrelse, eller hvordan ??

Jeg kan godt komme selv forbi efter dem en dag, når jeg kommer derop på de kanter. Jeg skal alligevel snart en tur i Føtex også efter en babypakke fra Libero, og det er jo tæt på. Så kan jeg ligeså godt lige slå ind forbi efter dem ved samme lejlighed

Jeg ved dog ikke lige helt, hvad dag det bliver endnu....
Men jeg skal nok lige kontakte dig i ordentlig tid inden. Ok ?!? 

Jeps det jeg mener hehe.

Ja det kan du bare gøre

Anmeld

31. oktober 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Hehe, du kan købe billed 1,3,8 og de blå sko det andet fik hun skrevet først på. Vil du selv hente det en dag eller skal det sendes? Bliver 25kr for tøjet

Jeg kan lige hente det engang i næste uge. Skriver en af dagene er det okay?

Anmeld

31. oktober 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Jeg kan lige hente det engang i næste uge. Skriver en af dagene er det okay?

Ja det er fint nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.