Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
suanne85 skriver: Det er i str 70-80 hehe og skal lige have vejet det, så ved jeg ca hvad det bliver i porto
Det er i str 70-80 hehe og skal lige have vejet det, så ved jeg ca hvad det bliver i porto
Det er fantastisk:0)
Du skriver bare, så får jeg overført penge:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_sabina skriver: Hej susanne. Tak for sidst i øvrigt. Jeg vil gerne købe billede 1, 3,7,8 og i det andet indlæg skoene på billede 2 i blå og billede 3. Har du fået det solgt eller er jeg mon heldig?
Hej susanne.
Tak for sidst i øvrigt.
Jeg vil gerne købe billede 1, 3,7,8 og i det andet indlæg skoene på billede 2 i blå og billede 3.
Har du fået det solgt eller er jeg mon heldig?
Og selv tak for sidst hehe
Valle81 skriver: Det er fantastisk:0) Du skriver bare, så får jeg overført penge:0)
Jeps, det gør jeg lige. Bliver i morgen da tøjet står inde ved en meget sovende dreng
suanne85 skriver: Andet indlæg? Du mener i det samme som her ikke? Bare nr 2 rubrik jeg har lagt billeder ind i ik?
Andet indlæg? Du mener i det samme som her ikke? Bare nr 2 rubrik jeg har lagt billeder ind i ik?
jo lige præcis Der er gang i butikken
Jeg vil gerne købe de 2 par hjemmefutter med prikker på
mor_sabina skriver: jo lige præcis Der er gang i butikken
Oki, skal lige have styr på det, for hun skrev vist på et af dem du havde i tanker inden du skrev. Den under skoene, den du kalder billed 3
JustAnotherName skriver: Jeg vil gerne købe de 2 par hjemmefutter med prikker på
Er vist kun de grønne tilbage.
suanne85 skriver: Er vist kun de grønne tilbage.
æv bæv, men så nupper jeg bare de grønne
suanne85 skriver: Jeps, det gør jeg lige. Bliver i morgen da tøjet står inde ved en meget sovende dreng
Det lyder bare fantastisk:0) Det var godt jeg fik det indlæg op:0) nu går folk helt amok:0)
Det er jo skønt:0)
JustAnotherName skriver: æv bæv, men så nupper jeg bare de grønne
Oki hehe. Henter du selv en dag eller? Har de blå og et par mere i grøn i en i str efter hvis det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128