Min datter stoppede da hun var 2 år og 2-3 mdr. Det gik rigtig godt det første lange stykke tid, men da vi fjernede belønningerne, så gik det tilbage igen. Nu gør vi sådan at jeg har et rør Smarties i køleskabet. Ja ganske upædagogisk, men så får hun en enkelt af dem. Og der er ingen uheld. Hun stoppede også m at bruge ble om natten m det samme. Når jeg sætter hende på toilettet inden vi går en tur osv, så spørger hun ikke efter noget, plus hvis hun glemmer belønningen, så får hun ingenting. Det er det ærlige svar hehe.
det pædagogiske og hvad jeg nok burde have gjort, var et stykke ophængt karton og en masse fancy klistermærker. Hvor hun så fik et klistermærke hver gang og når hun havde 5 klistermærker så en “præmie”.
hun får ellers ikke usundt og jeg kan se det er ved at løbe ud i sandet ligeså langsomt, så jeg tager det helt roligt m hvad jeg nu fik startet. Til mit forsvar, ikke at jeg egentlig forsvarer mig, men en Smarties har været jordbær, en saltstang, en brødstang etc.
Find en lille ting eller andet, i kan se hun virkelig går op i, og så er det jo kun midlertidigt. Man kan mærke når det er ved at løbe i sandet igen. God fornøjelse
Anmeld
Citér