Hvor lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

Sees

Kaufie skriver:

Mine veer startede med ca 4 min imellem - og da der var 2min mellem 1½ time senere kørte vi. Jeg var 8 cm udvidet da vi kom og fødte 1½ time senere

Næste gang skal jeg køre så snart veerne starter. JM fra sidste fødsel anbefalede mig at campere på sygehusets p-plads i ugen op til.

Ej hvor sjovt, det samme sagde JM til mig
Eller hun sagde at jeg skulle slå et telt op, ude på parkeringpladsen, for at være sikker på at jeg nåede det

Mit vand gik kl 04.00 om morgenen, men da der stadig ikke var sket noget kl. 05.00 ringede jeg ind til fødegangen og fik af vide at jeg skulle komme ind ved otte tiden.
Kl. 05.15 kom veerne dog væltende med 1½ minuts mellemrum, og jeg var på fødegange kl. 06.20 hvor jeg var 4cm. åben.
Kl. 07.00 var jeg 8½ cm. åben, og kl. 09.24 havde jeg min lille prins i armene

Jeg synes du skal tage derind, lige når du føler for det. Du skal ikke gå derhjemme og være nervøs og have det skidt, så hellere være i profesionelle hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

NaFe

Der var 1-2 min mellem mine da jeg tog afsted..kunne så heller ikke gå næsten....og var også 7 cm åben da jeg kom ind... Men vil nu også blive hjemme så længe som muligt næste gang, det var sku dejligt bare a ligge i sin egen seng...selv om jeg bare havde ondt ondt ondt....

Anmeld

18. oktober 2009

Nanna1985

Første gang tog jeg på sygehuset da der var 3 minutter imellem veerne, dog lå jeg med slemme veer i 2 døgn og det hele endte i aks..

Anden gang blev jeg sat igang og det tog 23 & 25 minutter, så fødte jeg vores prinsesse nr. 2

Anmeld

18. oktober 2009

N&J

Nogen der ved om Linda har født..???

Anmeld

18. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Nogen der ved om Linda har født..???

Ja, det har jeg ikke

Knus Linda, som nu er 8 dage over tiden

Anmeld

18. oktober 2009

N&J

Linda2009 skriver:

Ja, det har jeg ikke

Knus Linda, som nu er 8 dage over tiden

Ej Linda.. troede lige..  nå men hun kommer nok når hun kommer, jeg syntes faktisk det var hårdere op til terminen end efter terminen, tænkte lidt at nu kunne der da højst gå 14 dage før hun lå i mine arme.. men håber at du klarer den.. hun må jo have det forbandet godt derinde i din mave..

Anmeld

18. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Ej Linda.. troede lige..  nå men hun kommer nok når hun kommer, jeg syntes faktisk det var hårdere op til terminen end efter terminen, tænkte lidt at nu kunne der da højst gå 14 dage før hun lå i mine arme.. men håber at du klarer den.. hun må jo have det forbandet godt derinde i din mave..

Hun har det vist alt for godt Men hvem gider også ud i det kolde vejr, når man ligger og har det dejligt varmt med 37 grader konstant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.