Hvor lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Pige2009

Super - tak til alle Gerne flere erfaringer... Godt man har en veteran med, som allerede har oplevet 3 fødsler.

Linda 40+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Cris

Der var 4min mellemrum fra start af den ene ve og start af den næste. Da jeg nåede fødegangen så var jeg allerede 6cm

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Linda2009 skriver:

Super - tak til alle Gerne flere erfaringer... Godt man har en veteran med, som allerede har oplevet 3 fødsler.

Linda 40+5

Hvem skal med til fødslen.. hvis jeg må spørge  er bare nysgerrig.. og jeg troede faktisk at min mor ville være såå god at have med, hun har tros alt fået tre børn, men fordi jeg håndtere smerte så meget anerledes end min søster blev hun ved med at ville holde mig i hånden og jeg ville bare IKKE røres.. nå ja og så sagde hun bagefter at hun var lige ved at sige at mit barn godt nok havde et stort hovedet, da hovedet var på vej ud, men lod dog være.. hmm det er jeg så glad for..  

fra Jane

Anmeld

15. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

kørte afsted da jeg begyndte og have besvimmelses anfald af veerne. Det vidste sig så det var presse veer jeg havde hele vejen til sygehuset

Anmeld

15. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Hvem skal med til fødslen.. hvis jeg må spørge  er bare nysgerrig.. og jeg troede faktisk at min mor ville være såå god at have med, hun har tros alt fået tre børn, men fordi jeg håndtere smerte så meget anerledes end min søster blev hun ved med at ville holde mig i hånden og jeg ville bare IKKE røres.. nå ja og så sagde hun bagefter at hun var lige ved at sige at mit barn godt nok havde et stort hovedet, da hovedet var på vej ud, men lod dog være.. hmm det er jeg så glad for..  

fra Jane

Lillepigens far skal med Dejligt.

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Linda2009 skriver:

Lillepigens far skal med Dejligt.

Ej hvor dejligt.. det var nok også den person jeg helst ville have haft med, så vil du også kunne sige til din datter at hendes far så hende komme til verden.. bliver altså lidt jaloux men er rigtig glad på dine og din datters vejne.. håber dog snart der kommer lidt gang i sagerne..

Så sender lige en bunke **vestøv** afsted... pust... ****

Anmeld

16. oktober 2009

Mathilde

Vi kørte da der var 2min imellem, men det vil jeg ikke anbefale!!! Tag afsted lidt før... Det vil jeg i hvert fald hvis jeg skal føde igen.

Held og lykke

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

Linda2009 skriver:

...var der mellem veerne, da I kørte på fødegangen?

Hilsen Linda 40+5

Ved mig var der længe imellem veerne da vi tog på sygehuset... Jeg blev indlagt med det samme vi komme, havde åbnet mig 4 cm...

Anmeld

16. oktober 2009

Kaufie

Mine veer startede med ca 4 min imellem - og da der var 2min mellem 1½ time senere kørte vi. Jeg var 8 cm udvidet da vi kom og fødte 1½ time senere

Næste gang skal jeg køre så snart veerne starter. JM fra sidste fødsel anbefalede mig at campere på sygehusets p-plads i ugen op til.

Anmeld

16. oktober 2009

TbCp

Linda2009 skriver:

...var der mellem veerne, da I kørte på fødegangen?

Hilsen Linda 40+5

Jeg fik først veer på fødegangen.
Vandet gik og da jeg ikke var så langt henne og den lille ikke stod fast skulle jeg på sygehuset med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.