Hvor lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Pige2009

...var der mellem veerne, da I kørte på fødegangen?

Hilsen Linda 40+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Lise

Har du veer?

Der var under to minutter imellem. Men siger man ikke 3 eller fire. Mine de startede med 1½ minuts interval, så vi kørte også ½ time efter de begyndte.

Anmeld

15. oktober 2009

christina2412

min jm sage når der er 5 min imellem, skal man ringe til fødegangen. er der ved, at ske noget

christina 36+0

Anmeld

15. oktober 2009

Pige2009

Der sker absolut ingenting med min krop andet end at prinsessen synes at trives i maven stadigvæk...

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

...var der mellem veerne, da I kørte på fødegangen?

Hilsen Linda 40+5

ej er hun ved at vil ud? hvor spændene....held og lykke med det... glæder mig til at høre mere...

mit vand gik i en ve. også var der ca 2 min imellem..

Anmeld

15. oktober 2009

Leneur

Linda2009 skriver:

Der sker absolut ingenting med min krop andet end at prinsessen synes at trives i maven stadigvæk...

Øv altså, kan godt forstå du er ved at være utålmodig nu.

Anmeld

15. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Linda2009 skriver:

ihhh troede lige, hi hi..

Anmeld

15. oktober 2009

malou

Vi kørte omtrent med det samme, vandet gik og mens jeg skiftede til tørre trusser... væltede den ene ve efter den anden ind over mig..... så det var bare over sundet i en fart... at han så lod vente på sig i 19 timer er en anden historie

knus malou

Anmeld

15. oktober 2009

N&J

Jeg vækkede mine forældre lige efter vandet var gået og den første ve var overståede.. men jeg havde også besluttet mig for at jeg VILLE derind og tjekkes fordi jeg var så nervøs og følte at det havde jeg ret til, klokken var halv fem om natten da jeg ringede og jeg huskede at lyde ekstra forpint i tlf da der kom en ve, plejer at lukke mig inde når der er smerte, men alle havde sagt at de skulle "høre" hvor ondt det gjorde  for at være sikker på at man var i fødsel. Da jeg var gået over tid fik jeg "lov" (havde taget derind uanset hvad) at komme ind hvilket var meget godt, da veerne kom med 2-3 min mellemrum og jeg på en halv time havde åbnet mig 5 cm..

Håber snart dit går igang..

Knuz fra Jane

Anmeld

15. oktober 2009

Misjelle

1 min. mellem veerne, men de startede med 2 minutters mellemrum. Min jordmoder sagde 4-5 min. mellem så skal man ringe til fødegangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.