Glansbilledet vs. virkeligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mortil2piger18 skriver:

Jeg blev senest konfronteret med at jeg var et meget negativt og sort menneske og en stakkel, men det er jo desværre en stor del af en når man har mistet og begravet en lille pige. Jeg er dog lidt uforstående overfor at hun havde behov for at skrive det for hun smuttede meget kort tid efter. Og ja jeg synes ellers jeg er ret god til at få plottet humor ind i mine indlæg når tiden er rigtig 

Ja, det kan jeg se efter jeg er begyndt at følge dig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2018

Mortil2piger18

voreslillemus skriver:

Ja hvordan høvlet ned? Det lyder da helt vildt !!!

Jeg har skrevet den seneste grund. Men mange kan også godt blive vrede over nogle af mine holdninger/meninger jeg har haft som barnløs, feks ift hvad folk siger/ikke siger til en der er barnløs blandt Andet. Eller hvis jeg ikke forstår nogle forældre der klager og brokker sig over sine børn.. det kan man jo som ufrivillig barnløs slet ikke forholde sig til når ens aller største ønske er at få børn. Og så kan folk godt blive vrede over den slags. Men jeg holder på at det er MIN side og jeg skriver det jeg har på hjerte. Og så er det jo frivilligt at følge mig 

Anmeld Citér

18. juni 2018

voreslillemus

Mortil2piger18 skriver:

Jeg har skrevet den seneste grund. Men mange kan også godt blive vrede over nogle af mine holdninger/meninger jeg har haft som barnløs, feks ift hvad folk siger/ikke siger til en der er barnløs blandt Andet. Eller hvis jeg ikke forstår nogle forældre der klager og brokker sig over sine børn.. det kan man jo som ufrivillig barnløs slet ikke forholde sig til når ens aller største ønske er at få børn. Og så kan folk godt blive vrede over den slags. Men jeg holder på at det er MIN side og jeg skriver det jeg har på hjerte. Og så er det jo frivilligt at følge mig 

Læste lige den anden kommentar du skrev! Hold kæft jeg bliver gal.... hvad fanden er det for en opførsel!?! NEJ hvor skulle hun skamme sig 

kan godt forestille mig folk siger upassende ting til barnløse uden at tænke sig om 

Og ja det skal du endelig bare gøre! Holde på at det er din side og din holdning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.