Glansbilledet vs. virkeligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.896 visninger
22 svar
22 synes godt om
16. juni 2018

voreslillemus

Hej Alle

Jeg har startet en grænseoverskridende instagram profil, for at sætte fokus på det uperfekte og den uperfekte mor. Min søn er næsten 9 måneder, og i løbet af min barsel har jeg bare oplevet den ene forventning efter den anden blive skudt ned.

Min søn havde kolik, skreg 7 timer om dagen og det hele var bare umenneskelig hårdt. For at få noget godt ud af det, har jeg besluttet at det skal blive til en sjov og grænseoverskridende instagram profil.. Jeg håber derfor, at der er nogle derude som har lyst til at følge med og endda har nogle ideer til emner på profilen ? I mødre derude er jo eksperterne!

Profilen hedder denpefekte mor. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2018

God-mor

voreslillemus skriver:

Hej Alle

Jeg har startet en grænseoverskridende instagram profil, for at sætte fokus på det uperfekte og den uperfekte mor. Min søn er næsten 9 måneder, og i løbet af min barsel har jeg bare oplevet den ene forventning efter den anden blive skudt ned.

Min søn havde kolik, skreg 7 timer om dagen og det hele var bare umenneskelig hårdt. For at få noget godt ud af det, har jeg besluttet at det skal blive til en sjov og grænseoverskridende instagram profil.. Jeg håber derfor, at der er nogle derude som har lyst til at følge med og endda har nogle ideer til emner på profilen ? I mødre derude er jo eksperterne!

Stærkt at turde dele det uperfekte

Anmeld Citér

16. juni 2018

100%anonym

voreslillemus skriver:

Hej Alle

Jeg har ikke Instagram. Men respekt for at du opretter sådan en om at tuede være - ja jeg vil kalde dt normal 

Anmeld Citér

16. juni 2018

Vaya

Vildt sejt!! 

Anmeld Citér

16. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Sejt. Jeg havde også selv overvejet det. Er træt af glansbilleder på Instagram. 

Anmeld Citér

16. juni 2018

Loa

Følger hermed - kan på ingen måde tilslutte mig samsovning, ifavnsk, overskudsagtige aktiviteter og IG perfekt hjem, sååååååå

Anmeld Citér

16. juni 2018

voreslillemus

God-mor skriver:

Stærkt at turde dele det uperfekte

Mange 1.000 tak! Det betyder meget 

Anmeld Citér

16. juni 2018

voreslillemus

100%anonym skriver:

Jeg har ikke Instagram. Men respekt for at du opretter sådan en om at tuede være - ja jeg vil kalde dt normal 

Haha tak - ja det er netop normalt men bare ikke i omtale synes jeg 

Anmeld Citér

16. juni 2018

voreslillemus

Vaya skriver:

Vildt sejt!! 

Mange mange tak! 

Anmeld Citér

16. juni 2018

voreslillemus

Lillefis90 skriver:

Sejt. Jeg havde også selv overvejet det. Er træt af glansbilleder på Instagram. 

Tak  ja det kan sgu blive for pænt of opstiller det hele! Du må endelig komme med inputs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.