Glansbilledet vs. virkeligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2018

voreslillemus

Loa skriver:

Følger hermed - kan på ingen måde tilslutte mig samsovning, ifavnsk, overskudsagtige aktiviteter og IG perfekt hjem, sååååååå

Juhu! Mange tak fordi du følger med.. har brug for en masse moms med samme holdning så budskabet kan spredes 

nej puha! Ifavnsk er seriøst det vildeste glansbillede... virkelig flot i teorien men jeg ville ikke kunne holde det i praksis.. aldrig råbe haha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

voreslillemus

Mange mange tak for alle jer som har valgt at følge med!  Det er helt overvældende så mange af jer som har skrevet både her og på Instagram 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Rosa-Sophia

Det er et godt initiativ og heldigvis noget, der kommer mere fokus på, altså at moderskabet ikke er et glansbillede med en 8-årig er det squ stadig ikke et glansbillede selv om mange ting er blevet meget nemmere 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Mortil2piger18

Jeg bruger selv Instagram ret meget til at dele ud af mit uperfekte liv, som indebærer det helt store tabu om at miste, fertilitetsbehandling og selvfølgelig at jeg er gravid igen igen. Jeg bliver tit høvlet ned for at være lidt for ærlig. Men der er altid nogen der vil være utilfredse når man er “offentlig”  hedder “livet_med_pco” derinde  

Anmeld Citér

18. juni 2018

grinny

Mortil2piger18 skriver:

Jeg bruger selv Instagram ret meget til at dele ud af mit uperfekte liv, som indebærer det helt store tabu om at miste, fertilitetsbehandling og selvfølgelig at jeg er gravid igen igen. Jeg bliver tit høvlet ned for at være lidt for ærlig. Men der er altid nogen der vil være utilfredse når man er “offentlig”  hedder “livet_med_pco” derinde  

Jeg har anmodet dig - fordi jeg selv har været igennem fertilitetsbehandling og fordi jeg selv er mor til en engel 

Dig vil jeg gerne følge 

jeg er at.pedersen btw 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mortil2piger18 skriver:

Hvordan høvler de dig ned? Det lidt interessant man kan værd for ærlig 

Anmeld Citér

18. juni 2018

voreslillemus

Rosa-Sofia85 skriver:

Det er et godt initiativ og heldigvis noget, der kommer mere fokus på, altså at moderskabet ikke er et glansbillede med en 8-årig er det squ stadig ikke et glansbillede selv om mange ting er blevet meget nemmere 

Ja det er der heldigvis. 

nej kan godt forestille mig at det bare fortsætter 

Anmeld Citér

18. juni 2018

voreslillemus

Mortil2piger18 skriver:

Ja hvordan høvlet ned? Det lyder da helt vildt !!!

Anmeld Citér

18. juni 2018

voreslillemus

Opdager nu jeg har glemt at dele selve linket til siden så i kan komme med jeres mening..  flot!  

Her er det  

https://www.instagram.com/denperfektemor

Anmeld Citér

18. juni 2018

Mortil2piger18

Lillefis90 skriver:

Hvordan høvler de dig ned? Det lidt interessant man kan værd for ærlig 

Jeg blev senest konfronteret med at jeg var et meget negativt og sort menneske og en stakkel, men det er jo desværre en stor del af en når man har mistet og begravet en lille pige. Jeg er dog lidt uforstående overfor at hun havde behov for at skrive det for hun smuttede meget kort tid efter. Og ja jeg synes ellers jeg er ret god til at få plottet humor ind i mine indlæg når tiden er rigtig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.