Lyder som natteterror :-) og ja det er HELT normalt! Det er fordi han skifter sindstilstand og er ved at blive mere bevidst..
(Night terror) en tilstand som de fleste børn har i en eller anden udstrækning gennem deres liv. Vores har haft det meget...
Han er teknisk set ikke vågnen. Men nogle gange har de åbne øjne også og kan ligne, at de er vågne.
Vores datter led meget af det. Her hjalp det at synge hendes godnat sang igen og IKKE røre hende. For hun sov stadig og blev bange for at blive rørt - for der var så noget i drømmen, der rørte hende.
Så prøv at synge og lade ham blive i søvnen. Også selvom det er hårdt.... for ellers skal i vække ham - og han har ingen errindring om det., når han så vågner og er forvirret over, at du står og ser mærkelig ud
prøv at google Night terror
vores fatte havde det ca 8 måneder og frem til hun var va 2 1/2år på månedelig basis.
I starten var jeg bange, men så begyndte jeg at google det og fulgte rådene og det hjalp. Så her synger vi - uden at røre - for så eskalerer situationen og hun smed sig rundt OG græd hysterisk, hvor hun før jeg rørte hende “bare” græd hysterisk... så begyndte jeg at synge også faldt hun ned efter et minuts tid vs en situation hvor hun til sidst skulle holdes fast (og derfor vågnede af sin gråd og hysteri)
Anmeld
Citér