Vågner og DØD ulykkelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han bliver mere bange når du rører ham. Det bedste du kan gøre er at tale roligt eller synge for ham. Han husker ingenting når han vågner  

men ja det er ubehageligt. Nå min søn får sine ture der går jeg helt ud af værelset så falder han hurtigere til ro igen 

Det vil jeg prøve! Han skal selvfølgelig ikke blive mere bange hvilket han jo gør hvis han sover og jeg tager fat i ham..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve! Han skal selvfølgelig ikke blive mere bange hvilket han jo gør hvis han sover og jeg tager fat i ham..

God ide. Og så husk at det ikke er farligt selvom det lyder og ser ubehageligt ud  

Anmeld Citér

6. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

God ide. Og så husk at det ikke er farligt selvom det lyder og ser ubehageligt ud  

Det vil jeg huske, tak for dit svar!

Anmeld Citér

6. juni 2018

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Tusind tak! Det lyder rigtig meget som det, men selvom det ikke er farligt kan det da ikke være sundt at ligge alene og være så ulykkelig?

Åh hvor jeg ikke kan li det..

Når det kommer, så prøv at ligge en kold klud på panden. Det hjælper hos os. Vores mindste lider mega meget af det og min mand fandt ud af det ved en tilfældighed. Men det virker hver gang! Hun bliver i øvrigt også mega varm når det er.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.