Jeg har brug for at få nogle råd fra andre.
Jeg har en datter på 5 1/2 år, og hun er på det sidste blevet rigtig flabet og uartig i sin opførelse 
Tager vi en episode fra bare i aften inden sengetid.. Hun havde siddet og spillet lidt på min tlf., gider ikke mere og går fra den. Lillesøster vil så gerne prøve, og det får hun lov til.
Storesøster blander sig så hele tiden i spillet, og får besked om at hun ikke skal blande sig, for nu er det lillesøster der spiller. Hun flipper helt ud, prøver at tage tlf'en, og svarer igen.
Beder hende om at stoppe, for eller kan hun gå i seng ( var næsten sengetid alligevel), men hun fortsætter 
Hun bliver så sent på badeværelset for at gøre sig nattergal, og her bliver der kastet med ting og smækket med døren. Beder hende stoppe, og hun råber bare af mig.. Hver gang jeg siger hun skal stoppe, reagere hun med at råbe af mig.
I dag blev jeg til sidst selv sur på hende, for er så træt af den opførelse, og fik også sagt en ting som jeg nu fortryder 

Hun sover nu.. Ved at hun var træt.. Men alligevel er jeg ked af at det tit er denne opførelse jeg oplever.
De oplever hende ikke sådan nede i børnehaven,. De mener hun gør det, fordi at hun er ekstrem tryg ved mig. Dejlig tanke, men alligevel en øv situation
De siger dog, at hun også prøver grænser dernede, men slet, slet ikke i samme stil som herhjemme.
Har prøvet at ignorere hendes måde at være på, tale pædagogisk til hende, et mix af de 2, samt nogle gange bliver jeg altså sur på hende fordi at hun virkelig er grænsesøgende.
Hun er ikke i tvivl om hvad et nej betyder, så er ikke derfor.
Så er der nogle der har et godt råd til en anden måde tackle det på, for kunne bære så dejligt, hvis vi kunne finde en måde at få det hurtigt stoppet på.
Der er ikke sket nogle forandringer i vores liv, så det kan heller ikke være det der spiller ind.