Børnefødselsdag i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mamalou skriver:

God idé at tjekke op om vi må låne skolens lokaler 

Det må man al fald, på Sønderbro 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Mamalou

FruStolpe skriver:

Hos os er det brugt at låne SFO'ens udearealer. Eller tage til den nærliggende skov/Strand med bålplads. 

Og ungerne mega elsker det. 

Min søn har lige været til fødselsdag der blev holdt på en legeplads og de havde haft den bedste dag. Er også lidt modstander af at bruge flere tusind kroner, det er slet ikke nødvendigt for at det bliver en succes

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

mizzophie skriver:

Der er Springeren (Marinemuseet), der kan man leje lokalerne for 40 kr. pr. barn, og så skal man have alt med selv. Så er der fri leg på hele området. Man kan også købe sig til pynt, jeg kan ikke huske hvad der koster, men her er et link: https://springeren-maritimt.dk/planlaeg-dit-besoeg/boernefoedselsdag

Det er også et godt bud. Så kan man lave pirat tema og med skattejagt

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

Chrissi skriver:

Åh ok, kendte ikke lige til priserne i Nordkraft

Men ja, Karolinelund er jo også skøn at boltre sig i  Vi har besøgt Springeren før, og det er et ganske fint sted.

Det koster 139 kr for børn og det løber jo op når der skal inviteres 23 unger Heldigvis er der andre muligheder

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

Chrissi skriver:

Det må man al fald, på Sønderbro 

Perfekt - det er der min søn går

Anmeld Citér

7. maj 2018

flowerpot3

Mamalou skriver:

Hej med jer

Vi skal holde fødselsdag for min søn, der fylder 7 år lige om lidt. Hele klassen (23 børn) inviteres, men da vi bor i en lejlighed på 80 kvm bliver det svært at holde hjemme. Jeg søger derfor ideér til hvor fødselsdagen kan holdes  

Et andet bud kan være Gateway som er virkelig fedt sted med både græsareal og naturlegeplads. Og det er gratis! Ellers legepladsen ved Friluftsbadet er også et godt og gratis bud, synes jeg ��

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

flowerpot3 skriver:

Et andet bud kan være Gateway som er virkelig fedt sted med både græsareal og naturlegeplads. Og det er gratis! Ellers legepladsen ved Friluftsbadet er også et godt og gratis bud, synes jeg ��

Jeg har også overvejet friluften Hvor ligger Gateway? 

Anmeld Citér

7. maj 2018

flowerpot3

Mamalou skriver:

Jeg har også overvejet friluften Hvor ligger Gateway? 

Gateway ligger ved Blokhus - det er super, super godt sted ☺️ Du kan se billeder på nettet.

Anmeld Citér

7. maj 2018

FruStolpe

Mamalou skriver:

Min søn har lige været til fødselsdag der blev holdt på en legeplads og de havde haft den bedste dag. Er også lidt modstander af at bruge flere tusind kroner, det er slet ikke nødvendigt for at det bliver en succes

Og specielt når nu vejret er til at være ude i. 

Ingen grund til at smide om sig med pengene, børn er meget ofte meget lette at stille tilfredse. Synes tit det er forældrene der meget gerne vil lave det store vilde. 

Så jeg er helt sikkert med dig. Hold det simpelt, og spis snobrød og popcorn 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Perfekt - det er der min søn går

Nå ej hvor sjovt  Prøv at forhøre dig på kontoret eller hos din søns lærer Oppe i skole-køkkenet er der fin med plads, og mulighed for at selvfølgelig at anvende ovn/komfur samt at dække op (der er masser af borde og stole).

Hvad klasse går han i?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.