Børnefødselsdag i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.454 visninger
31 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2018

Mamalou

Hej med jer

Vi skal holde fødselsdag for min søn, der fylder 7 år lige om lidt. Hele klassen (23 børn) inviteres, men da vi bor i en lejlighed på 80 kvm bliver det svært at holde hjemme. Jeg søger derfor ideér til hvor fødselsdagen kan holdes  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2018

Meandu

Leos legeland Men det bliver dyrt

Anmeld Citér

7. maj 2018

Christabelle

Nu er jeg godt nok ikke fra Aalborg, men min datter er lige blevet inviteret til fødselsdag i det lokale legeland. Måske der er sådan noget i nærheden hos jer?

Anmeld Citér

7. maj 2018

Karina84

Er det ik nogen ude-arealer i kan være på? En park, en skov med bål-sted osv. Måske en legeplads hvor der er nogle bænke eller plads til at smide nogle tæpper?

Anmeld Citér

7. maj 2018

serinasmor

Jeg ville alliere mig med nogle flere forældre eller nogel venner og tage dem med ud i aalborg Ø og spille freesbiegolf, fodbold eller på en stor legeplads (kan desværre ikke huske om der er offentlige toiletter i nærheden, men det kan jo undersøges)

Måske kan du låne en lille tumlehal? Her i skanderborg kan alle borgere låne hallen (en af de mange), hvis den er ledig. 

Og så ville jeg håbe på godt vejr, men skrive i invitationen at det er en udendørs fødselsdag så de SKAL have påklædning efter vejret. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

serinasmor

Du kan se meget mere om parker og grønne områder (og se om der er offentligt toilet ) her 
https://www.aalborg.dk/oplevelser/natur-og-parker/byens-rum/parker-og-groenne-omraader

Anmeld Citér

7. maj 2018

serinasmor

serinasmor skriver:

Du kan se meget mere om parker og grønne områder (og se om der er offentligt toilet ) her 
https://www.aalborg.dk/oplevelser/natur-og-parker/byens-rum/parker-og-groenne-omraader

Her står så åbenbart intet om bundgårdsparken (som er der hvor der er freesbiegolf) - så du må selv ud og scoute området om der evt kan være adgang til toilet

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

Meandu skriver:

Leos legeland Men det bliver dyrt

Det er dyrt og så har klassen været der tre gange allerede. 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Mamalou

Christabelle skriver:

Nu er jeg godt nok ikke fra Aalborg, men min datter er lige blevet inviteret til fødselsdag i det lokale legeland. Måske der er sådan noget i nærheden hos jer?

Der er et legeland i nærheden, hvor klassen har været nogle gange. Det er et rigtig dyrt sted og vil koste +3000 kr. Det synes jeg er vildt for en 7 års fødselsdag. Måske det bare er mig? 

Anmeld Citér

7. maj 2018

Christabelle

Nej, det lyder godt nok meget dyrt... så dyrt er det slet ikke her i byen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.