Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Hej med jer Vi skal holde fødselsdag for min søn, der fylder 7 år lige om lidt. Hele klassen (23 børn) inviteres, men da vi bor i en lejlighed på 80 kvm bliver det svært at holde hjemme. Jeg søger derfor ideér til hvor fødselsdagen kan holdes
Hej med jer
Vi skal holde fødselsdag for min søn, der fylder 7 år lige om lidt. Hele klassen (23 børn) inviteres, men da vi bor i en lejlighed på 80 kvm bliver det svært at holde hjemme. Jeg søger derfor ideér til hvor fødselsdagen kan holdes
Bor også selv i Aalborg
Ved at DGI-Huset i Nordkraft afholder børnefødselsdage
Min søn har været til fødselsdag dernede og det havde vist været ret så fint ☺️ Ellers kan man på min søns skole også låne skole-køkkenet og afholde fødselsdag der
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi var i Nordkraft sidste år da trunten fyldte 6 og det var mega fedt! Vi har dog altid kun inviteret pigerne da vi synes det hurtigt bliver dyrt. Vi holder igen i år kun for pigerne da de er 22 i klassen. Der er 12 piger
Hos os er det brugt at låne SFO'ens udearealer. Eller tage til den nærliggende skov/Strand med bålplads.
Og ungerne mega elsker det.
Der er Springeren (Marinemuseet), der kan man leje lokalerne for 40 kr. pr. barn, og så skal man have alt med selv. Så er der fri leg på hele området. Man kan også købe sig til pynt, jeg kan ikke huske hvad der koster, men her er et link: https://springeren-maritimt.dk/planlaeg-dit-besoeg/boernefoedselsdag
Chrissi skriver: Bor også selv i Aalborg Ved at DGI-Huset i Nordkraft afholder børnefødselsdage Min søn har været til fødselsdag dernede og det havde vist været ret så fint ☺️ Ellers kan man på min søns skole også låne skole-køkkenet og afholde fødselsdag der
Jeg har også tjekket Nordkraft og det er også lidt pebret når hele klassen skal inviteres. Overvejer det til næste år, og så nøjes vi med at invitere drengene Så enten bliver det Springeren (hvis du kender det) eller udendørs evt. Karolinelund for godt vejr
God idé at tjekke op om vi må låne skolens lokaler
Anonym skriver: Vi var i Nordkraft sidste år da trunten fyldte 6 og det var mega fedt! Vi har dog altid kun inviteret pigerne da vi synes det hurtigt bliver dyrt. Vi holder igen i år kun for pigerne da de er 22 i klassen. Der er 12 piger
Det er nemlig lidt pebret hvis hele klassen skal inviteres. Så tænker det bliver løsningen næste år kun for drengene
Karina84 skriver: Er det ik nogen ude-arealer i kan være på? En park, en skov med bål-sted osv. Måske en legeplads hvor der er nogle bænke eller plads til at smide nogle tæpper?
Er det ik nogen ude-arealer i kan være på? En park, en skov med bål-sted osv. Måske en legeplads hvor der er nogle bænke eller plads til at smide nogle tæpper?
Det er der, både legepladser og parker, og jeg tænker også det bliver løsningen
Mamalou skriver: Jeg har også tjekket Nordkraft og det er også lidt pebret når hele klassen skal inviteres. Overvejer det til næste år, og så nøjes vi med at invitere drengene Så enten bliver det Springeren (hvis du kender det) eller udendørs evt. Karolinelund for godt vejr
Åh ok, kendte ikke lige til priserne i Nordkraft
Men ja, Karolinelund er jo også skøn at boltre sig i Vi har besøgt Springeren før, og det er et ganske fint sted.
serinasmor skriver: Jeg ville alliere mig med nogle flere forældre eller nogel venner og tage dem med ud i aalborg Ø og spille freesbiegolf, fodbold eller på en stor legeplads (kan desværre ikke huske om der er offentlige toiletter i nærheden, men det kan jo undersøges)Måske kan du låne en lille tumlehal? Her i skanderborg kan alle borgere låne hallen (en af de mange), hvis den er ledig. Og så ville jeg håbe på godt vejr, men skrive i invitationen at det er en udendørs fødselsdag så de SKAL have påklædning efter vejret.
Jeg ville alliere mig med nogle flere forældre eller nogel venner og tage dem med ud i aalborg Ø og spille freesbiegolf, fodbold eller på en stor legeplads (kan desværre ikke huske om der er offentlige toiletter i nærheden, men det kan jo undersøges)Måske kan du låne en lille tumlehal? Her i skanderborg kan alle borgere låne hallen (en af de mange), hvis den er ledig. Og så ville jeg håbe på godt vejr, men skrive i invitationen at det er en udendørs fødselsdag så de SKAL have påklædning efter vejret.
Tak for de god bud. Jeg tror vi må id til Bundgårdsparken en tur Også rigtig god idé at skrive i indbydelsen at det er udendørs - det havde jeg ikke tænkt på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128