Pis og lort - kan snart ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2018

Anonym

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det da jeg aldrig har haft projekt baby inde på mit liv (min søn var ikke planlagt nemlig). Men kan sende dig en kæmpe krammer og sende en masse positiv energi din vej og håb om at der skal lykkes dig i sidste forsøg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg kan alt for godt sætte mig ind i dine følelser lige nu!! Vi er lige startet på vores 3. behandling, fik dog ikke sat æg op i 2. forsøg, så vi har stadig 2xægoplægning endnu. Vi ramte både juleferie og påskeferie, så vi måtte holde 2 måneders pause mellem forsøgene - det var fandme også hårdt!! 

Jeg ved ikke hvordan man dealer med følelserne, da jeg selv er mega dårlig til det.. 

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at det nok skal lykkedes for jer i næste forsøg  Alt held og lykke til jer! 

Det er jeg ked af at høre. Håber snart at det lykkes for jeg.

Følelserne er forfærdelige  kan slet ikke holde ud at omgås grravide og babyer. Jeg bryder helt sammen.

Tak   Jeg ved ikke hvad jeg gør, hvis ikke det lykkes.

Anmeld Citér

24. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i det da jeg aldrig har haft projekt baby inde på mit liv (min søn var ikke planlagt nemlig). Men kan sende dig en kæmpe krammer og sende en masse positiv energi din vej og håb om at der skal lykkes dig i sidste forsøg. 

Tak 

Anmeld Citér

24. april 2018

Mor til F

Smølfine123 skriver:

jeg siger at det ikke er meget i forhold til at forvente et resultat. Og det er sandheden.

Psykisk er det selvfølgelig meget hård - det skriver jeg også.

jeg skrev også til dig omkring priming - det kunne være en mulighed for dig. 

Held og lykke 

Fair nok.

Jeg synes det er alt for meget, da de har ødelagt mine æggeledere ifm. kejsersnit.. Det er svæer når der inden da ingen problemer var og så pludselig BUM. Så bliver ens liv ødelagt.

Det er ikke fordi jeg vil være irriterende, det er bare pisse hårdt!

Hvad er priming? Hvor i landet er du i behandling.

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Mor til F skriver:

Det er jeg ked af at høre. Håber snart at det lykkes for jeg.

Følelserne er forfærdelige  kan slet ikke holde ud at omgås grravide og babyer. Jeg bryder helt sammen.

Tak   Jeg ved ikke hvad jeg gør, hvis ikke det lykkes.

Mange tak. 

Åh, kender jeg godt - jeg har to tætte veninder som lige har annonceret de er gravide (med en måneds mellemrum).. Det tog hårdt på både mig og min mand, men jeg er heldigvis ikke jaloux og “sur” på dem  Men det er hårdt! 

Jeg håber inderligt det lykkedes for jer, jeg kender ALT for godt den tanke  Den er FRYGTELIG! 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Mor til F skriver:

Pis, lort, møg!! Undskyld mit sprog, men har det af h til lige nu!

Vi har lige været igennem 2. IVF forsøg, havde testdag igår. Af frygt for nåle og skuffellse turde jeg ikke få taget BP og fik så lavet en alm test..Negativ.

Idag bløder jeg fuldstændig voldsomt og har så ondt 

For helvede hvor er det bare uretfærdigt! Kan ikke holde det ud mere. Hvordan gør i? Jeg ligger bare helt krøllet sammen og græder 

Jeg er SÅ bange for at det aldrig lykkes og nu er der kun 1 forsøg tilbage...

Sender dig et kæmpe .. 

Har ikke selv været der, men står på sidelinjen hos to veninder der står der og det er så svært at se på, at det ikke lykkedes igen og igen.  Hvor længe har i prøvet i alt?

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kender det alt for godt 

Vi har været igennem adskillige IUI og IVF forsøg - har et tilbage. Men det bliver brugt med donoræg. En kamp som mine skuldre har båret på i 8 år. Det er forbandet hårdt 

Giv dig selv lov til at være ked af det. og husk derefter at tage hånd om dig selv og lav ting du kan lide 

Åh hvor er det også synd for dig at det skal være så hård en kamp. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Mor til F skriver:

Tak for krammet Det er forbandet hårdt og uretfærdigt!

Vi har 2 aflyste og 2 mislykkede IUI forsøg inden vi startede på IVF. Det er forfærdeligt og jeg bryder helt sammen hver gang. Især fordi alle omkring mig popper børn ud på stribe og ikke kan forstå at vi ikke "bare" kan få et barn..

Det er bare svært når min æggeledere er blevet ødelagt af ks operation, som vidst ikke gik helt så ukompliceret som først antaget..

Det må virkelig være hårdt 

Hvordan kan det være at i har valgt donoræg?

Jeg kan slet ikke holde tanken ud om endnu en omgang 

Kan godt forstå dine følelser omkring andres graviditeter og fødsler. Jeg er selv én af de der trælse der er blevet gravid i første cyklus flere gange (kun ét barn).

Men jeg har veninder der KÆMPER og KÆMPER og KÆMPER og jeg græder med dem. Det er forfærdeligt at stå på sidelinjen (også selvom det selvfølgelig er mest forfærdeligt for jer). Men jeg er bare blevet brugt så mange gange, til at blive svinet for, at det har været nemt for mig at blive gravid. At jeg skulle holde min kæft da jeg mistede, fordi jeg kunne i det mindste blive gravid. At jeg bare skal holde min kæft med min medfølelse, fordi jeg ikke fatter en meter. Og DET er virkelig også hårdt, når man ville give en halv arm, for at gøre det nemmere for ens veninde. Jeg kan godt forstå dem, men det os svært at man intet kan gøre/sige rigtigt og man skal være skydeskive, for noget man ikke selv er herre over. Havde det sket én gang, så ville jeg nok sige "nårh ja, det var en hård da og hun havde brug for en skydeskive", men når man står der igen og igen, så det os svært at blive ved med at få afvide, at man har det så nemt. (Man kan jo også kæmpe med andre ting). 

Jeg ville gøre alt for, at det var nemt for alle jer der kæmper og hvor har jeg STOR respekt for, hvor flot i klare kampen og stadig ikke har givet op. Men ville bare sige, til dit svar om at det var svært at se andre få det du så gerne vil have, at det også er enormt svært ikke at have dårlig samvittighed og skyldfølelse, når man kommer og siger man er gravid og ved hvor ONDT den besked gør på jer.  Men i har lov til at skrige og synes det er uretfærdigt. Det er bare svært at vide som veninde, hvad man kan gøre. 

Håber ikke du tager det som en løftet pegefinger. Det er kun et kæmpe knus om forståelse og en afmagtethed over man ikke kan hjælpe. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Anonym

Jeg gjorde det at jeg sørgede for at forkæle mig selv ved et mislykkede forsøg. 

Vi gik udvist spiste. Evt fik et glas rødvin. Så film. Spiste lidt junk / guf. 

En tur i Tivoli til koncert. 

Men tur på kosmetologskolen og få en forkælelsespakke 

Kort sagt stod den på hygge og forkælelse.

jeg lå som regel og græd i ca 2 dage og så kom forkælelseslysten frem. 

Det virkede for mig fordi jeg fik nydt mig selv og min mand. Om det vil virke for dig ved jeg jo ikke men måske du kan bruge noget af det. 

Derudover så vil jeg bare sige at jeg forstår jeg virkelig. Det er bare mega hårdt hvergang det ikke lykkes. Så giv dig selv tid til at sørge. Uanset hvad folk siger så er det en sorg og den skal have tid.  Det er ok at være ked af det. Ok at græde og ligge under dynen. Så få sørget og så ud og gøre noget for dig selv. Det der lige giver dig livsglæde på kort sigt. 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Åh hvor er det også synd for dig at det skal være så hård en kamp. 

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.