Pis og lort - kan snart ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Mange tak. 

Åh, kender jeg godt - jeg har to tætte veninder som lige har annonceret de er gravide (med en måneds mellemrum).. Det tog hårdt på både mig og min mand, men jeg er heldigvis ikke jaloux og “sur” på dem  Men det er hårdt! 

Jeg håber inderligt det lykkedes for jer, jeg kender ALT for godt den tanke  Den er FRYGTELIG! 

Det var så lidt.

Åh hvor jeg kender det! Det er FORFÆRDELIGT!! Jeg kan slet ikke holde det ud og er så bange for tanken om at det aldrig lykkes.

Jeg krydser alt for at en omgang priming + lang nedregulering er løsningen  please

Jeg VIL have en lille baby.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Sender dig et kæmpe .. 

Har ikke selv været der, men står på sidelinjen hos to veninder der står der og det er så svært at se på, at det ikke lykkedes igen og igen.  Hvor længe har i prøvet i alt?

Tak ☺

Vi startede med at prøve i november 2015, så 2,5 års tid nu..og alle omkring mig popper bare babyer ud så let som ingenting..det er forfærdeligt at se på, så prøver faktisk at undgå gravide og babyer.

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Mor til F skriver:

Det var så lidt.

Åh hvor jeg kender det! Det er FORFÆRDELIGT!! Jeg kan slet ikke holde det ud og er så bange for tanken om at det aldrig lykkes.

Jeg krydser alt for at en omgang priming + lang nedregulering er løsningen  please

Jeg VIL have en lille baby.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for os begge! 

Anmeld Citér

25. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for os begge! 

Tak  Det gør jeg også 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kan godt forstå dine følelser omkring andres graviditeter og fødsler. Jeg er selv én af de der trælse der er blevet gravid i første cyklus flere gange (kun ét barn).

Men jeg har veninder der KÆMPER og KÆMPER og KÆMPER og jeg græder med dem. Det er forfærdeligt at stå på sidelinjen (også selvom det selvfølgelig er mest forfærdeligt for jer). Men jeg er bare blevet brugt så mange gange, til at blive svinet for, at det har været nemt for mig at blive gravid. At jeg skulle holde min kæft da jeg mistede, fordi jeg kunne i det mindste blive gravid. At jeg bare skal holde min kæft med min medfølelse, fordi jeg ikke fatter en meter. Og DET er virkelig også hårdt, når man ville give en halv arm, for at gøre det nemmere for ens veninde. Jeg kan godt forstå dem, men det os svært at man intet kan gøre/sige rigtigt og man skal være skydeskive, for noget man ikke selv er herre over. Havde det sket én gang, så ville jeg nok sige "nårh ja, det var en hård da og hun havde brug for en skydeskive", men når man står der igen og igen, så det os svært at blive ved med at få afvide, at man har det så nemt. (Man kan jo også kæmpe med andre ting). 

Jeg ville gøre alt for, at det var nemt for alle jer der kæmper og hvor har jeg STOR respekt for, hvor flot i klare kampen og stadig ikke har givet op. Men ville bare sige, til dit svar om at det var svært at se andre få det du så gerne vil have, at det også er enormt svært ikke at have dårlig samvittighed og skyldfølelse, når man kommer og siger man er gravid og ved hvor ONDT den besked gør på jer.  Men i har lov til at skrige og synes det er uretfærdigt. Det er bare svært at vide som veninde, hvad man kan gøre. 

Håber ikke du tager det som en løftet pegefinger. Det er kun et kæmpe knus om forståelse og en afmagtethed over man ikke kan hjælpe. 

Håber ikke du læste den som andet end at “os trælse” så gerne vil kunne være der for vores veninder som står i det du gør, men at det er svært at vide hvad ben man skal stå på, fordi man så nødigt til træde jer over tæerne.  Sender dig et kæmpe kram. 

Anmeld Citér

26. april 2018

Mor til F

Anonym skriver:

Håber ikke du læste den som andet end at “os trælse” så gerne vil kunne være der for vores veninder som står i det du gør, men at det er svært at vide hvad ben man skal stå på, fordi man så nødigt til træde jer over tæerne.  Sender dig et kæmpe kram. 

Det gjorde jeg ikke  Det er svært for mig at stå i og kan sagtens forstå at det også kan være svært den anden vej rundt. 

Jeg har kun 1 veninde der ved lidt om hvad vi går igennem. Det er svært for hende at sætte sig ind i, men bare det at hun lytter til mig når jeg har brug for at "læsse af" er rart. Så lytter jeg til de ting hin kæmper med.

Jeg er den eneste i min omgangskreds med et barn og den eneste der kæmper for at få en mere. Så det er lidt svært. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.