De 5 bedste ting:
- Vikle!!!
- Svøb Ligesom han holdt meget af at blive viklet, så var der en lang periode, hvor han kun kunne falde i søvn i sit svøb.
- Heldragter (jeg havde ingen heldragter i starten og måtte hele tiden mixe og matche hans tøj, fordi alt kom i sæt og der var altid et eller andet til vask. Så han var ofte grim i tøjet - og selvom han er lækker og skøn i sig selv, så kan jeg altså godt lide, når han også ser lidt godt ud.
Med en heldragt så passer hans tøj altid i farven, hehe. Det eneste trælse er de mange knapper i bunden, især når baby når den alder, hvor der ikke altid er tålmodighed til at ligge på puslebordet!) - Barnevogn. Selvom han havde perioder, hvor han nægtede at sove i den, så er jeg virkelig glad for den nu!
- Ammeindlæg af bambus - virkelig skønne.
De 5 værste ting:
- Strømper og sutsko! Der skal virkelig meget til, for at sådan nogle bliver hængende, så jeg foretog flere fejlkøb i starten.
- Store tøjpakker - endte alligevel med at fravælge størstedelen!
- Sutteflasker. Fik et hav af sutteflasker i gaver, for "hvad nu hvis"...
- En gammeldags familievugge, der vuggede fra side til side. Lige så dekorativ, som den var, lige så dum var den. Han kom aldrig til at sove rigtig godt i den og vi brugte oceaner af tid på at sidde og vugge den. Jeg ville ønske, at vi havde forsøgt os en slyngevugge i stedet...
- inksalve og babyolie. Vi fik masser af plejeprodukter i gave. Zinksalven viste sig at være uduelig, da han fik rød numse. Babyolien gjorde ham glat som en ål og badekarret skulle vaskes med sæbe bagefter. Det er bedre at massere i olie bagefter, erfarede jeg.
Og frem for alt: KØB BRUGT. Jeg var ikke så god til det i starten og fik f.eks. købt for 1000 kr. tøj - kun omkring 5 dele - og han fik aldrig brugt det. Købte et par måneder efter 5 heldragte fra Wheat til blot 100 kr... så... KØB BRUGT! 
Vi købte en stor tøjpakke brugt og ud af hele posen tror jeg kun vi ville beholde 6-7 ting, det var ret ærgerligt.
Vi gav resten til mødrehjælpen 
Anmeld
Citér