Hvad får du udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2018

Anonym

Jeg er lærer på en friskole pt i en 80% stilling. Jeg får udbetalt 16.300, hvis jeg var på fuldtid ville det nok ca. være 19.600

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn?

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.

Pædagog, 35 timer med.adm ansvar får ml. 20.500- 21.000 udbetalt om måneden.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Lje

Anonym skriver:

Er udelukkende interesseret i at høre, hvor meget andre har at leve for om måneden.

Så giver det sikkert fint mening. Jeg fornemmede - på baggrund af din indledning - at det var sammenligningen af løn, der var interessant og der gav det ikke så meget mening.

Min mand og jeg har tilsammen 50.000 kr. udbetalt. Jeg er nogenlunde tilfreds med min del. Mine arbejdsopgaver har ændret sig på det sidste, så jeg forventer, at jeg stiger mærkbart i løn til forhandling i april ud over, at jeg også bliver overenskomstreguleret 1 trin til efteråret. Så til efteråret er jeg rigtig tilfreds med min løn.

Vh.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Jeg arbejder som controller og har 27.200 udbetalt. Jeg er fint tilfreds

Anmeld Citér

29. marts 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg er slagter elev og får udbetalt ca. 11.000 kr pr. mdr.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Jeg arbejder som sælger og får ca 14.500 udbetalt. 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Jeg er butiksansat (uddannet boghandler) og får ca 14700 udbetalt

Anmeld Citér

29. marts 2018

Mor Christa

Jeg får cirka 30000 ud om måneden. Jeg er fint tilfreds med min løn. 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Jeg får mellem 23-25.000 udbetalt. Jeg er læge

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn?

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.

Jeg er i flex job og få ca 4000 udbetalt fra arbejdet for 12 timer og ca 10000 udbetalt i flexløn som pædagogmedhjælper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.