Hvad får du udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.122 visninger
92 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2018

Anonym trådstarter

Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn?

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn?

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.

Er det for en fuldtids stilling?

Jeg er pædagog og ansat på 25 timer. Har 12.000 udbetalt. Har dog en del merarbejde, som jo så giver ekstra.

Jeg kommer fra flere års su, så jeg er ok tilfreds. 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det for en fuldtids stilling?

Jeg er pædagog og ansat på 25 timer. Har 12.000 udbetalt. Har dog en del merarbejde, som jo så giver ekstra.

Jeg kommer fra flere års su, så jeg er ok tilfreds. 

Ja, 37 timer om ugen.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Jeg er uddannet socialrådgiver og får 19.800 kr udbetalt for 37 timer. 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym

Lægesekretær 34 timer får 17.000 udbetalt.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er uddannet socialrådgiver og får 19.800 kr udbetalt for 37 timer. 

Hvilket område arbejder du inden for?

Anmeld Citér

29. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har mellem 15.500 og 16.500kr udbetalt afhængig af overarbejde, aften/nat/helligedagstilllæg. 

Jeg er ansat i en 30 timers stilling, på et botilbud, som pædagog. Vh Stine 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Lje

Anonym skriver:

Men beløb efter skat er jo et lidt håbløst at sammenligne?? Folk kan jo have alle typer for fradrag/fejl i fradrag, så beløbene bliver enten for store eller for små (ifht. en sammenligning). 

Det relevante er før skat og så enten med/uden pension. Pension ER jo en del af den samlede lønpakke selvom man ikke kan betale husleje i morgen med den.

Vh.

Anmeld Citér

29. marts 2018

Ena

Lje skriver:

Men beløb efter skat er jo et lidt håbløst at sammenligne?? Folk kan jo have alle typer for fradrag/fejl i fradrag, så beløbene bliver enten for store eller for små (ifht. en sammenligning). 

Det relevante er før skat og så enten med/uden pension. Pension ER jo en del af den samlede lønpakke selvom man ikke kan betale husleje i morgen med den.

Vh.

Derfor kan det jo stadig være interessant at få indblik i, hvad andre får udbetalt. Det synes jeg, det er. 

Anmeld Citér

29. marts 2018

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Vh.

Er udelukkende interesseret i at høre, hvor meget andre har at leve for om måneden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.