Skal jeg være nervøs eller er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

det lyder da heller ikke så godt med dig.. er det stoppet igen så??

Jeg har ikke blødt siden jeg blev sygmeldt Har osse fået taget en scanning og der så det hele godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Heidi.

Caroline86 skriver:

det er helt normalt.. kan ikke anbefale andet end at du giver dig lov til at slappe af, hvile dig og sove - selvom det godt kan være ret besværligt at nå det hele... det går over igen om nogle uger

Må lige sige at der ikke er et regelsæt for hvornår det går over.. Anden graviditet er næsten altid værre ned den første. Med hensyn til overskud overfor barn nummer 1.

Jeg oplevede det i 5 måneder, og det var ikke sjovt.. Så det med at et gå over i 12. uge, det er langt fra en rettesnor.

Anmeld

14. oktober 2009

Mormilla

marieanette skriver:

Hej

Kender det godt det der med at være træt, men du skal ikke bruge undskyldninger overfor din mand fordi du ikke lige når opvasken, det er bedre at du hviler end han skal komme hjem og skal til at samle dig op fra gulvet fordi du ikke lige har fået hvilet lyt til din krop. det er blevet en del af min hverdag at få et par hvil og min mand har respekteret det..

Jeg laver heller ikke undskyldninger over for min mand! Han forstrå at jeg ikke altid får lavet det jeg havde planlagt... Da han kom hjem i går sagde han at jeg lignede lort og jeg skulle ligge mig ned og slappe af så gik han ud med bette mand og legede Han er bare så sød ved mig!!

Anmeld

14. oktober 2009

Mormilla

LouiseLarsen skriver:

Det er ganske normalt....

Under min første graviditet havde jeg det rigtig godt og fejlede intet udover jeg var træt.

Denne gang har jeg ALLE graviditets symptomer..... Der er ik så meget at gøre ved det, blot håbe på det stopper.... Jeg er nu 14+4 og jeg har det stadig sådan....

Det er da træls at du stadig har det sådan!!! Håber at det snart går over for dig!

Anmeld

14. oktober 2009

Heidi.

Mormilla skriver:

Jeg er i 9 uge. Men jeg er så træt hele tiden ( føler at jeg kunne sove hele tiden ), svimmel, meget kvalme...

Er det helt normalt at jeg ikke er i stand til at gøre noget som helst? Har haft min søn hjemme i dag og har synes at det har været meget svært! Men vi har da hygget os! Men nu hvor han putter og der er meget der skal laves kan jeg slet ikke komme igang Føler mig syg

Men føler/følte i andre jeg os sådan i uge 9???

Og har i nogen gode råd til at jeg kan få det bedre???

Stakkels dig. Jeg ved præcist hvordan du har det, og det er forfærdeligt. Man vil så gerne være der for ens barn, men man orker det bare ikke.. Jeg prøvede det samme i min 2. graviditet, jeg orkede stort set ingenting de første 5 måneder.. Og jeg havde det så skidt overfor min datter.. Øv..

Håber ikke du skal lide så længe. Og JA det er normalt at man føler sig syg.. Desværre.

Kh Heidi

Anmeld

14. oktober 2009

Mormilla

Heidi-Godsk skriver:

Må lige sige at der ikke er et regelsæt for hvornår det går over.. Anden graviditet er næsten altid værre ned den første. Med hensyn til overskud overfor barn nummer 1.

Jeg oplevede det i 5 måneder, og det var ikke sjovt.. Så det med at et gå over i 12. uge, det er langt fra en rettesnor.

Ja man skal ikke regne med at det går over ved 12 uge Det kunne jo ellers være rart hvis man bare fik det godt når man var 12 uger henne

Anmeld

14. oktober 2009

frk andreasen

Mormilla skriver:

Jeg har ikke blødt siden jeg blev sygmeldt Har osse fået taget en scanning og der så det hele godt ud

dejlig at høre.

Anmeld

14. oktober 2009

Mormilla

Heidi-Godsk skriver:

Stakkels dig. Jeg ved præcist hvordan du har det, og det er forfærdeligt. Man vil så gerne være der for ens barn, men man orker det bare ikke.. Jeg prøvede det samme i min 2. graviditet, jeg orkede stort set ingenting de første 5 måneder.. Og jeg havde det så skidt overfor min datter.. Øv..

Håber ikke du skal lide så længe. Og JA det er normalt at man føler sig syg.. Desværre.

Kh Heidi

Ja det er ikke nemt med barn nummer et!!! Jeg har det os meget skidt når jeg kan se at han vil lege fange leg men jeg kan bare ikke. Men nogen gange gør jeg det og så må jeg bare tage en halv time ekstra på sofaen.

Jeg håber heller ikke at det vare så længe! I dag stod jeg op fik min søn i tøj så kørte manden han i dagpleje. Jeg gik i seng og vågnede 10.30 Men jeg har det okay lige nu, efter nogen timers søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.