Skal jeg være nervøs eller er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Mormilla

Jeg er i 9 uge. Men jeg er så træt hele tiden ( føler at jeg kunne sove hele tiden ), svimmel, meget kvalme...

Er det helt normalt at jeg ikke er i stand til at gøre noget som helst? Har haft min søn hjemme i dag og har synes at det har været meget svært! Men vi har da hygget os! Men nu hvor han putter og der er meget der skal laves kan jeg slet ikke komme igang Føler mig syg

Men føler/følte i andre jeg os sådan i uge 9???

Og har i nogen gode råd til at jeg kan få det bedre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er helt normalt.. kan ikke anbefale andet end at du giver dig lov til at slappe af, hvile dig og sove - selvom det godt kan være ret besværligt at nå det hele... det går over igen om nogle uger

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

Caroline86 skriver:

det er helt normalt.. kan ikke anbefale andet end at du giver dig lov til at slappe af, hvile dig og sove - selvom det godt kan være ret besværligt at nå det hele... det går over igen om nogle uger

Okay... Kan bare ikke huske at jeg havde det sådan da jeg var gravid med min søn...

Men det er jo heller ikke det samme fra gang til gang...

Mange tak

Anmeld

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mormilla skriver:

Okay... Kan bare ikke huske at jeg havde det sådan da jeg var gravid med min søn...

Men det er jo heller ikke det samme fra gang til gang...

Mange tak

nej, ikke to graviditeter er ens Men du skal nok få det bedre og få lidt mere energi igen

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

Caroline86 skriver:

nej, ikke to graviditeter er ens Men du skal nok få det bedre og få lidt mere energi igen

Det håber jeg! Synes at det er lidt svært at være på hele tiden når jeg er så træt. Men godt at manden kommer hjem senere så kan jeg slappe lidt af

Anmeld

13. oktober 2009

Kaufie

Jeg føler mig også meget mere træt denne gang end jeg gjorde med nr 1.

Men vi har jo også en derhjemme, der kræver vores energi når vi kommer hjem fra studie/arbejde. Og er vel også på en anden slags søvn om natten, hvor man har ørerne langt ude for at opfange uregelmæssige lyde fra børneværelset. Måske er det det, der gør forskellen?

Jeg kan slet ikke holde mig vågen hvis vi ser TV efter kl 21. Så enten skal jeg holde mig igang med aktive projekter - eller også skal jeg gå i seng - og jeg vælger som regel det sidste.

Svimmelhed og kvalme er jeg så heldigvis sluppet ret let om ved.

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

Kaufie skriver:

Jeg føler mig også meget mere træt denne gang end jeg gjorde med nr 1.

Men vi har jo også en derhjemme, der kræver vores energi når vi kommer hjem fra studie/arbejde. Og er vel også på en anden slags søvn om natten, hvor man har ørerne langt ude for at opfange uregelmæssige lyde fra børneværelset. Måske er det det, der gør forskellen?

Jeg kan slet ikke holde mig vågen hvis vi ser TV efter kl 21. Så enten skal jeg holde mig igang med aktive projekter - eller også skal jeg gå i seng - og jeg vælger som regel det sidste.

Svimmelhed og kvalme er jeg så heldigvis sluppet ret let om ved.

Ja man har jo lidt mere at se til denne gang! Man kan ikke bare ligge sig ned og slappe af... Måske det er det...

Jeg går os i seng kl.21 nogen gange før fordi jeg ikke kan holde mig vågen...

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

jeg har været en omvandrende zombie fra uge 7 til 15. har også været klinet op af toilettet. sådan havde jeg det heller ikke 1 gang.

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

jeg har været en omvandrende zombie fra uge 7 til 15. har også været klinet op af toilettet. sådan havde jeg det heller ikke 1 gang.

Ej er da ked af at høre at du har haft det sådan... Håber ikke mit bliver ved i så lang tid!!!

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Mormilla skriver:

Jeg er i 9 uge. Men jeg er så træt hele tiden ( føler at jeg kunne sove hele tiden ), svimmel, meget kvalme...

Er det helt normalt at jeg ikke er i stand til at gøre noget som helst? Har haft min søn hjemme i dag og har synes at det har været meget svært! Men vi har da hygget os! Men nu hvor han putter og der er meget der skal laves kan jeg slet ikke komme igang Føler mig syg

Men føler/følte i andre jeg os sådan i uge 9???

Og har i nogen gode råd til at jeg kan få det bedre???

Hvis du er meget svimmel - Synes jeg da lige du skal vende en tur forbi din læge..

Det er da ikke normalt.. Jeg var selv meget svimmel, tog til læge, og mit blodtryk svingede gevaldigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.