Skal jeg være nervøs eller er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

Henriette72

Kaufie skriver:

Jeg føler mig også meget mere træt denne gang end jeg gjorde med nr 1.

Men vi har jo også en derhjemme, der kræver vores energi når vi kommer hjem fra studie/arbejde. Og er vel også på en anden slags søvn om natten, hvor man har ørerne langt ude for at opfange uregelmæssige lyde fra børneværelset. Måske er det det, der gør forskellen?

Jeg kan slet ikke holde mig vågen hvis vi ser TV efter kl 21. Så enten skal jeg holde mig igang med aktive projekter - eller også skal jeg gå i seng - og jeg vælger som regel det sidste.

Svimmelhed og kvalme er jeg så heldigvis sluppet ret let om ved.

Åh hvor er det dog sandt. Jeg kan tilslutte mig hvert eneste ord 

Jeg synes at jeg altid vågner lige 2 sek. før Selma begynder at lave lyde. Og det er hver gang bare hun vender sig i sengen vågner jeg og det er ikk fordi hun larmer. Tror bare man har nogle sanser som automatisk aktiveres

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Mormilla

Dutte84 skriver:

Hvis du er meget svimmel - Synes jeg da lige du skal vende en tur forbi din læge..

Det er da ikke normalt.. Jeg var selv meget svimmel, tog til læge, og mit blodtryk svingede gevaldigt...

Fik taget det i går og der var det fint! Men fik ikke snakket med ham om hvordan jeg havde det

Anmeld

13. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg var også usandsynligt træt de første måneder. Fik af vide af min Jm, at jeg måske skulle prøve at skifte jerntbl. Tog på det tidspunkt hemojern, som jeg åbenbart ikke optog særlig godt.

Så da jeg gik over til at tage tage 100mg Ferrero jern (depot), 1 tbl hver anden aften - ja så fik jeg både styr på træthed og træg mave.

Så måske et forsøg værd for dig også, kunne godt lyde til at det rent faktisk er fordi du mangler jern

Christine, 38+1

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

det har heller ikke været sjovt.. og plus min bækkenløsning blev værre så nu har jeg været sygemeldt siden d 28 sep. men heldigvis kaster jeg kun op om morgnen nu. men går stadigvæk kold kl 21.00 om aftnen

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

kommende-mor skriver:

Jeg var også usandsynligt træt de første måneder. Fik af vide af min Jm, at jeg måske skulle prøve at skifte jerntbl. Tog på det tidspunkt hemojern, som jeg åbenbart ikke optog særlig godt.

Så da jeg gik over til at tage tage 100mg Ferrero jern (depot), 1 tbl hver anden aften - ja så fik jeg både styr på træthed og træg mave.

Så måske et forsøg værd for dig også, kunne godt lyde til at det rent faktisk er fordi du mangler jern

Christine, 38+1

Det har jeg os gået og tænkt på. Men jeg tager ikke jern i nu men fik taget blodprøve igår så på fredag ved jeg om jeg mangler jern...

Anmeld

13. oktober 2009

Mormilla

frk andreasen skriver:

det har heller ikke været sjovt.. og plus min bækkenløsning blev værre så nu har jeg været sygemeldt siden d 28 sep. men heldigvis kaster jeg kun op om morgnen nu. men går stadigvæk kold kl 21.00 om aftnen

Okay det er da ikke sjovt for dig lige nu

Jeg er os sygmeldt pga jeg begyndte at bløde mens jeg var på arbejde. Jeg har et arbejde med mange tunge løft

Anmeld

13. oktober 2009

Nymor

Hey med dig

Jeg er selv 8+1, så jeg er ikke helt i 9. endnu. Men jeg må da indrømme, at jeg allerede nu har et lavere energiniveau end normalt. Desuden kan man læse alle steder, at ting som netop træthed, svimmelhed og kvalme er helt normale i 1. trimester. Så jeg tror bare, at du skal være helt rolig - og evt. kigge på, om du får de vitaminer, du skal.

Held og lykke herfra  ;o)

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

Mormilla skriver:

Okay det er da ikke sjovt for dig lige nu

Jeg er os sygmeldt pga jeg begyndte at bløde mens jeg var på arbejde. Jeg har et arbejde med mange tunge løft

det lyder da heller ikke så godt med dig.. er det stoppet igen så??

Anmeld

14. oktober 2009

marieanette

Hej

Kender det godt det der med at være træt, men du skal ikke bruge undskyldninger overfor din mand fordi du ikke lige når opvasken, det er bedre at du hviler end han skal komme hjem og skal til at samle dig op fra gulvet fordi du ikke lige har fået hvilet lyt til din krop. det er blevet en del af min hverdag at få et par hvil og min mand har respekteret det..

Anmeld

14. oktober 2009

LouiseNielsen

Det er ganske normalt....

Under min første graviditet havde jeg det rigtig godt og fejlede intet udover jeg var træt.

Denne gang har jeg ALLE graviditets symptomer..... Der er ik så meget at gøre ved det, blot håbe på det stopper.... Jeg er nu 14+4 og jeg har det stadig sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.