Eksperthjælp: Gravid på svagt positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. februar

Karen Bøhrnsen

Hej

Jeg havde en lille blødning mellem ægløsning og menstruation, ca. 6 dage efter ægløsning.. har tænkt om de kunne være implantations blødning men efterfølgende har fået min menstruation kom 2 dage for tidligt og har blødt mindre end jeg plejer. Tog en test i dag som blev svag positiv, skal jeg tage en ny om et par dage eller hvad vil du råde mig til?

vh

mig

Karens svar

Kære dig

Som udgangspunkt er du gravid, selvom graviditetstesten er nok så svagt positiv! Og du behøver i princippet ikke at tage flere test!!

Men hvis det kan glæde eller berolige dig, kan du jo tage en ny test om en uges tid og så skal du nok få en stor og fed tyk streg på graviditetstesten. :-)

Hvis du er gravid, skal du ringe til din læge og bestille tid til første lægekontrol omkring uge 8.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Hvis du har brug for en mere uddybende dialog om helt tidlig graviditet, har du mulighed for at ringe direkte til jordemoder Karen Bøhrnsen - en halv times telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 245.- og kan faktureres via mobilpay - så tøv ikke - ring og få en personlig og fortrolig snak med jordemoderen. Ring på mobil 27216882.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+