hvornår havde i tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2018

God-mor

Bare det at du kom tilbage til dit "normale" jeg igen. Selvom der gik 2 år.
Jeg håber du får dem tabt igen ved denne graviditet. Har du fået lysten til de fede ting grundet din graviditet da?

Jeg tror ikke at det var en decideret graviditets lyst jeg havde, det var nok mere at jeg bare gav mig selv lov til at leve total lyst baseret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2018

Stivdie

tivolistang skriver:

Må jeg spørger hvornår du fik nakkefoldsskanning?

Omkring 13+0 begge gange 

Anmeld Citér

12. februar 2018

tivolistang

God-mor skriver:

Jeg tror ikke at det var en decideret graviditets lyst jeg havde, det var nok mere at jeg bare gav mig selv lov til at leve total lyst baseret 

Altså når det endelig skal være, så er det da det rette tidspunkt at spise alt og lige hvad man vil �� Det er bare konsekvensen på den anden side der er ærgerligt 

Anmeld Citér

12. februar 2018

God-mor

tivolistang skriver:

Altså når det endelig skal være, så er det da det rette tidspunkt at spise alt og lige hvad man vil �� Det er bare konsekvensen på den anden side der er ærgerligt 

Ja lige præcis  Men jeg har bare accepteret at sådan ser jeg ud lige nu. Jeg orker ikke at hele livet skal dreje sig om et bestemt tal på vægten. Der har jeg været som hel ung og det var heller ikke lykken. 

Anmeld Citér

12. februar 2018

tivolistang

Stivdie skriver:

Omkring 13+0 begge gange 

Kan man ikke få den fra uge 11 af? Mellem 11 - 13

Anmeld Citér

12. februar 2018

Stivdie

tivolistang skriver:

Kan man ikke få den fra uge 11 af? Mellem 11 - 13

Mener det er mellem 11+0 og 13+6 den skal ligge. Man skal bare huske, der skal være plads til, at man er længere henne end man tror. Jeg er blevet sat 5-6 dage frem begge gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.