MummiT skriver:
Nu skriver du jo at du står i en svær økonomisk situation. Har du råd til at tage kørekort lige nu? Er det overskueligt for dig at skaffe de ca 11000 kr det koster?
Hvis ikke så vent. Når du bor centralt ifht offentlig transport, så er det ikke spor nødvendigt.
Jeg er 23, har en datter på 3½, og jeg har ikke kørekort. Jeg klarer mig super uden. Cykler alle steder indenfor byen, og tager bus/tog når jeg skal noget andre steder. Det hænger fint sammen for mig, og så sparer jeg udgifterne til en bil.
Nej, jeg kan ikke skaffe de penge lige nu. Det ville kræve jeg skal spare op..
Men sagen er den, at jeg allerede har været i gang med kørekort i et år snart, men jeg har haft pause undervejs og dumpet 3 køreprøver
alle gangene var det virkelig uretfærdigt.
Jeg kan godt klare mig uden kørekort, jeg cykler til studiet som er 5 km fra mit hjem. Men problemet er at både min kæreste og svigermor bagtaler mig?!! Min svigermor synes jeg er barnlig fordi jeg har haft angst i forbindelse med at køre bil. Hun mener jeg ikke er seriøs i forhold til at få det.
Jeg har haft 2 kørelærer, hvor den første var en kæmpe nar, som skældte mig ud over det mindste. Han var en af grundene til at jeg udviklede angst i trafikken
Hvis jeg skulle genoptage mit forløb, skal jeg skifte køreskole til en her i næstved. Det ved jeg ikke om er muligt uden at betale en kæmpe gebyr.
Anmeld
Citér