Fradrage osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.506 visninger
91 svar
193 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2018

Anonym trådstarter

Det er pinligt at indrømme men har store problemer med min økonomi :/ jeg er lige uddannet SOSU og tjener ja INTET

jeg har et barn sammen med min kæresten og han tjener kassen, men efter skat ja så forsvinder 50%

Nu hører jeg ofte at mange får pengene ved siden af, når de søger bolig tilskud osv. Og dem der er enlig betaler mindre skat osv osv.

- Har jeg nogle fordele da jeg næsten ingen tjener eller   Har jeg ingen da min samlever tjener så meget?

synes bare ikke min løn birdrager med noget som helst og jeg skammer mig - jeg næsten ikke noget til overs efter regninger er betalt 

Og vi skulle gerne købe hus engang.....

vi er ikke gift

- i må gerne anbefalde hjemmesider osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Hvad er det du spørger om? 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Hvad er det du spørger om? 

Ja 

om jeg får glip af noget? 

Hvad har jeg af muligheder at søge i min kommune?

dette er udspurgt fra - vi er 2 SOSU der er uddannet samme tid, men den anden er single for for 1 barn, og får næsten dobbelt, så meget udbetalt end mig på grunde at hun er enlig forsøger 

men når jeg tjene så lidt og har et barn, er der ikke noget jeg kan søge?

jeg får næsten udbetalt dagpenge satsen.... :/ 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Cassandra

Anonym skriver:

Ja 

om jeg får glip af noget? 

Hvad har jeg af muligheder at søge i min kommune?

dette er udspurgt fra - vi er 2 SOSU der er uddannet samme tid, men den anden er single for for 1 barn, og får næsten dobbelt, så meget udbetalt end mig på grunde at hun er enlig forsøger 

men når jeg tjene så lidt og har et barn, er der ikke noget jeg kan søge?

jeg får næsten udbetalt dagpenge satsen.... :/ 

Bor I sammen?

Anmeld Citér

2. februar 2018

Junipige15

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad det er du mener.. 

i er jo 2 i husstanden om at betale jeres udgifter? Og hvis din kæreste ‘tjener kassen’ - så kan det da ikke se helt sort ud med jeres økonomi? Ved ikke hvilke tilskud du tænker at du skulle kunne søge hvis én i husstanden har en meget høj indkomst?  Din bekendte er jo enlig forsørger og kan derfor søge boligsikring og lign.. hvis det er den type tilskud du tænker på? 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym

Jeg tænker lidt, at de offentlige tilskud man kan søge som ENLIG ikke skal gå til en opsparing til hus?

Men til overlevelse. Eftersom din kæreste tjener Godt, må han jo sørge for dig og jeres barn.

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker lidt, at de offentlige tilskud man kan søge som ENLIG ikke skal gå til en opsparing til hus?

Men til overlevelse. Eftersom din kæreste tjener Godt, må han jo sørge for dig og jeres barn.

Ironien er den han får 6000kr mere udbetalt end mig ...

det er ret vildt.... 

han betale helt vildt meget i skat 

jeg forstå det ikke

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han tjene kun 6000kr mere end mig når det bliver udbetalt 

jeg forstår det ikke - når han har så gode en løn 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Bor I sammen?

Yes det gøre vi

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det med hus var mente sådan vi har INGEN jordiske chance at få råd til et hus nu 

med hvor lidt vi får udbetalt ... vi arbejder begge fuldtid...

jeg høre bare hele tiden den anden Sosu fortælle hvor mange penge hun har ig havd hun får tilskud til, hun har mere pengene end os og vi er TO! Jeg forstår det ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.