Fradrage osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.506 visninger
91 svar
193 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2018

Anonym trådstarter

Det er pinligt at indrømme men har store problemer med min økonomi :/ jeg er lige uddannet SOSU og tjener ja INTET

jeg har et barn sammen med min kæresten og han tjener kassen, men efter skat ja så forsvinder 50%

Nu hører jeg ofte at mange får pengene ved siden af, når de søger bolig tilskud osv. Og dem der er enlig betaler mindre skat osv osv.

- Har jeg nogle fordele da jeg næsten ingen tjener eller   Har jeg ingen da min samlever tjener så meget?

synes bare ikke min løn birdrager med noget som helst og jeg skammer mig - jeg næsten ikke noget til overs efter regninger er betalt 

Og vi skulle gerne købe hus engang.....

vi er ikke gift

- i må gerne anbefalde hjemmesider osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Hvad er det du spørger om? 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Hvad er det du spørger om? 

Ja 

om jeg får glip af noget? 

Hvad har jeg af muligheder at søge i min kommune?

dette er udspurgt fra - vi er 2 SOSU der er uddannet samme tid, men den anden er single for for 1 barn, og får næsten dobbelt, så meget udbetalt end mig på grunde at hun er enlig forsøger 

men når jeg tjene så lidt og har et barn, er der ikke noget jeg kan søge?

jeg får næsten udbetalt dagpenge satsen.... :/ 

Anmeld Citér

2. februar 2018

Cassandra

Anonym skriver:

Ja 

om jeg får glip af noget? 

Hvad har jeg af muligheder at søge i min kommune?

dette er udspurgt fra - vi er 2 SOSU der er uddannet samme tid, men den anden er single for for 1 barn, og får næsten dobbelt, så meget udbetalt end mig på grunde at hun er enlig forsøger 

men når jeg tjene så lidt og har et barn, er der ikke noget jeg kan søge?