Eksperthjælp: Jag og niv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. januar

Karen Bøhrnsen

Hej,
jeg er 20+5 idag og det min første graviditet og min graviditet forløber rigtig godt så det dejligt, men har bare oplevet nogle jag/niv ved udgangen af endetarmen agtigt og i underlivet/skeden, ville bare høre i kunne fortælle mig hvad det evt kunne være.

Karens svar

Hej med dig

Mit bedste bud på dine jag og niv i underlivet er legamentsmerter. Livmoderen hænger i nogle ledbånd som strækkes under graviditeten efterhånden som livmoderen og mange beskriver netop symptomer på ligamentersmerter som hag og niv.

Dit barn har også vokset sig større nu, så smerterne kan også skyldes, at dit barn ligge på en måde nede i bækkenet, hvor den ligger og trykker på nerver, der går ned i underlivet og om mod endetarmen.

Begge dele  - ligamentsmerter og påvirkning af nerver - er en typisk men helt ufarlig graviditetsgene.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen
Jordemoder

Hvis du har brug for en mere dybdegående dialog med jordemoderen om , har du mulighed for at ringe til jordemoder Karen Bøhrnsen. En halv times telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 245.-

Så tøv ikke - ring og få en fortrolig samtale med jordemoderen - mobil 27216882.

Like og del: https://www.facebook.com/jordemoder.net

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+