Eksperthjælp: Projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. januar

Karen Bøhrnsen

Hej Karen. Jeg har for 4 dage siden haft ægløsning.(det var en onsdag) Min mand og jeg har selvfølgelig haft sex, dagene op til og efter. Siden ægløsning har jeg har jag og niv i venstre side af underlivet. De er der hver dag og vare nogle gange flere timer, mens andre gange kun lidt tid. Jeg forstår ikke hvad de smerter kommer af, er det min ægløsning der rent faktisk først kommer nu, eller hvordan tolkes de smerter. Hele projekt baby, er meget forvirrende. Håber du kan hjælpe. Mvh S

Karens svar

Kære S

Tak for dit brev

Jag og niv kan være tegn på ægløsning, men kan også være tegn på implantation af embryoet, som er det øjeblik, hvor det befrugtede æg sætter sig fast i livmoderen.

Og så kan smerterne selvfølgelig også komme fra andre ting som ikke har med cyklus eller graviditet at gøre, så som urinvejsinfektion eller udfordringer med fordøjelsessystemet. 

Prøv at taget en graviditetstest om 2-3 uger, så vil du med stor sandsynlighed kunne se, om du er gravid.

Held og lykke med projekt baby.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Hvis du har brug for en mere dybdegående dialog med jordemoderen om Helt tidlig graviditet, har du mulighed for at ringe til jordemoder Karen Bøhrnsen på mobil 27216882. En halv times telefonisk jordemoderkonsultation koster kun 245.-

Så tøv ikke - ring og få en fortrolig samtale med jordemoderen.

Like og del: facebook/jordemoder.net

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.