Eksperthjælp: Måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
0 svar
0 synes godt om
11. januar

Karen Bøhrnsen

hej.
jeg er en ung kvinde på 28.
jeg har en datter på 5 og min kæreste og jeg har nu prøvet i 10 måneder på at gøre hende til storesøster, dog uden held.
jeg har de sidste 7 måneder haft en fuldstændig stabil cyklus på 34 dage, og min menstruation kom altid på klokkeslet.
jeg er nu gået 5 dage over tid, jeg får små "stik" i brysterne og underlivet, og jeg havde en uge med kvalme op til normal menstruations tid. jeg tester stadig negativ, trods flere forskellige slags test. er der stadig håb?
det skal lige siges at under min datters graviditet, havde jeg absolut ikke en eneste af de normale graviditets symptomer og gik 100% "smertefrit" igennem hele graviditeten.

Karens svar

Hej med dig

Ja, der er stadig håb. Nogle gravide tager længere tid om at danne nok hCG (graviditetshormon) til, at det slår ud i graviditetstesten. Så prøv at tage en ny test om en uges tid/14 dage og så vil testen ret sikkert slå ud, hvis du er gravid.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Hvis du har brug for en mere dybdegående dialog med jordemoderen om helt tidlig gravidtet, har du mulighed for at ringe til jordemoder Karen Bøhrnsen på mobil 27216882. En halv times telefonisk jordemoder konsultation koster kun 245.-

Så tøv ikke, ring og få en fortrolig samtale med jordemoderen.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.