Er anonym da det er et meget følsomt emne for mig.
Men som det er nu kan jeg ikke blive sammen med min mand. Der er mange årsager som jeg i alt for mange år har været for tolerant med, som jeg ikke længere kan se gennem fingre med. Det begyndt at gå ud over vores børn...
min mand har altid haft et stort temperament (aldrig voldelig) men bander højt og taler groft, hvilket hvis jeg skal være ærlig altid har skræmt mig lidt. Nu. Har han flyttet fokus fra kun mig til også at kører på børnene. Et eksempel, vores store pige er lige vågnet og vi har lidt travlt (synes jeg ikke må gå ud over børnene), han starter med at kommentere hårdt på hvordan den store spiser ... (hun tog meget små bider, men er jo også lige vågnet). Derefter siger han “drop det, tag tøj på og spis bagefter...” (hård tone og meget vred i stemmen). Dette sker dagligt at han kører på hvordan hun spiser bl.a. (Sid ordentligt, luk munden, spis lidt hurtigere osv. Det værste er det begyndt at smitte af på mig. Er bange for vi ender med at give hende en spiseforstyrrelse...)
Kunne godt komme med flere eksempler, men har heller ikke lyst til ag hænge ham ud.
Nu mit spørgsmål, hvad gør jeg? Hvor starter man henne? Hvordan kan jeg få dem afleveret om morgenen uden bil til tiden når den ene går i skole 15 min væk i en retning og den anden i børnehave 15 min den anden retning??? Jeg har ikke råd til bil som situationen er nu.
Hvad med økonomien. Hvordan kan jeg få det hele til jeg alt til at løbe rundt med en pludselig halvering i økonomien?
Håber nogle kan hjælpe mig lidt.
Anmeld
Citér