Hej alle.
Min søn på 5 år har legekammerat på besøg ind i mellem. Nogle gange spiser han med.
Min kæreste synes jeg er for hård. Derfor skriver jeg herinde for at høre jeres meninger.
Her er nogle eksembler, sig endelig din ærlige mening om jeg er for hård:
Legekammeraten hiver og flår i gardinerne, jeg siger at man helst ikke må hive i dem da de ikke er beregnet til at hive i og kan falde ned.
Legekammeraten spørger min søn (kan jeg høre) om de skal spørge mig om de må få noget slik. Min søn siger at han ikke har lyst til slik (Kan jeg høre). Legekammeraten kommer ud til mig og siger "jeg vil have noget slik", jeg siger "i kan få et par kiks med ind", legekammeraten siger "nej jeg vil have rigtig slik", jeg siger nej til dette.
Legekammeraten spiser frokost med, han sidder og hopper på stolen mens vi spiser, tvære sine fingre rundt på stolen, smurt ind i mad, jeg har på dette tidspunkt givet serviet og sagt den er hans, han bøvser bevidst og højlydt mens vi spiser. Vender sig om på stolen så han ender med at sidde med ryggen til med munden fuld af mad. Jeg spørger ham om ham ikke vil sætte sig ordentlig ved bordet.
Legekammeraten spiste aftensmad med en dag og sidder og fægter med bestikket, jeg siger han ikke skal fægte med det.
Legekammeraten skulle en dag med os på en tur og løber på fortovet, løber/hopper over vejen (for grønt Lys) , han havde bamse med og kaster sin bamse op i luften og den lander lige 2 cm fra køleren på bilen som holder for rødt mens vi går over for grønt. Jeg samler den op. der er msnge biler og cykler og jeg siger at vi skal gå ordentligt her og ikke kaste med noget da der er så mange biler og cykler.
Her hjemme går vi meget op i at spise pænt og sidde ordentlig ved bordet når der er mad, hvilket vi alle herhjemme bare gør helt automatisk, uden negativitet.
Min kæreste synes jeg er alllllt for hård. Og han siger "pas nu på han ikkr går hjem og siger du er alt for hård eller skælder ud eller andet", Hvor jeg egentlig bare synes det er ganske normalt at opføre sig ordentligt både når man går på gaden, er hjemme eller er ude hos kammerater.
Skriv endelig din ærlige mening tak