Sov for satan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
27 svar
65 synes godt om
23. december 2017

Rosa-Sofia

Åh gud! Både min eksmand og mig går rundt som zombier. Vi har juleferie sammen, jeg er på besøg hos dem (min eks og søn på næsten 8 år) og siden d. 19 har min søn sovet fra kl. 21 og vågnet kl. 5 hver morgen. Han er fuldstændig overstadisk over at have juleferie og over, at jeg er på besøg, så det virker som om, at han fysisk ikke kan finde roen og geare ned. Han er vel i hvert fald to timers søvn i underskud hvert døgn, for han vil ikke sove til middag (hvilket jo er naturligt nok). Vi er lidt bekymret for, om han overhovedet får en god juleaften i morgen, hvis han følger samme mønster (jeg skal dog hjem til mig selv om eftermiddagen, men han skal til en stor julefest i sin fars familie)

Det er som om, at han bliver mere pylret, hyperaktiv og overtræt for hver dag, der går. Hvad gør man? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sæt jer tæt sammen, kram, snak og nus. Gi massage og bare selv sørg for at slappe af. 

Se film og leg biograf med popcorn i sofaen.

Fortæl ham, hvordan dagen i morgen, kommer til at foregå, så han ved hva han ka forvente.

Hvor er det mega fedt, at i alle ka hygge sammen! Vh Stine 

Anmeld Citér

23. december 2017

Loa

Profilbillede for Loa
Foto
kan ikke ønske mig mere :)

Øhm går i rundt som zombier fordi han sover fra 21-5?? 

Det er sgu da pænt luksus, og vel også rigeligt søvn for jer voksne at få? 

Hvad tænker du at du forventede at sove?

Anmeld Citér

23. december 2017

Rosa-Sofia

Loa skriver:

Øhm går i rundt som zombier fordi han sover fra 21-5?? 

Det er sgu da pænt luksus, og vel også rigeligt søvn for jer voksne at få? 

Hvad tænker du at du forventede at sove?

Et høfligere svar  

Anmeld Citér

23. december 2017

Rosa-Sofia

StineW79 skriver:

Sæt jer tæt sammen, kram, snak og nus. Gi massage og bare selv sørg for at slappe af. 

Se film og leg biograf med popcorn i sofaen.

Fortæl ham, hvordan dagen i morgen, kommer til at foregå, så han ved hva han ka forvente.

Hvor er det mega fedt, at i alle ka hygge sammen! Vh Stine 

Det lyder som en rigtig god idé vi har i hvert fald planlagt en hyggelig og stille aften. Vi har generelt en god ferie og han elsker at lave ting med os begge to.

Anmeld Citér

23. december 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg tænker at en 8 årig selv må om han vil stå op kl 05 .

Så må han sidde og hygge med morgentv imens de voksne sover et par timer eller 3 mere.

Så måske i bare skulle forklare ham at inden 8 nu her i ferien der må han selv om han står op. Men han skal ikke vække de voksne.

Anmeld Citér

23. december 2017

Rosa-Sofia

Carina:-) skriver:

Jeg tænker at en 8 årig selv må om han vil stå op kl 05 .

Så må han sidde og hygge med morgentv imens de voksne sover et par timer eller 3 mere.

Så måske i bare skulle forklare ham at inden 8 nu her i ferien der må han selv om han står op. Men han skal ikke vække de voksne.

Det er vi enige om, min eksmand fortæller også, at han sagtens selv kan lege, se tegnefilm og spise morgenmad mellem kl 6-7 og til far står op ved 8 tiden i almindelige weekender og ferier. Jeg er weekend/feriemor så han er selvfølgelig noget mere interesseret i mig, når vi er sammen. Nu er der jo både ferie, jul og min eksmand og jeg er sammen om ham og det nyder han selvfølgelig i fulde drag. Men, han forventer at blive leget med og undetholdt fra han vågner, når han er sammen med mig. Og det gør mig lidt ked af det, når jeg ikke har energi til det hele tiden. 

Anmeld Citér

23. december 2017

SofiaMik

Profilbillede for SofiaMik
Rosa-Sofia skriver:

Det er vi enige om, min eksmand fortæller også, at han sagtens selv kan lege, se tegnefilm og spise morgenmad mellem kl 6-7 og til far står op ved 8 tiden i almindelige weekender og ferier. Jeg er weekend/feriemor så han er selvfølgelig noget mere interesseret i mig, når vi er sammen. Nu er der jo både ferie, jul og min eksmand og jeg er sammen om ham og det nyder han selvfølgelig i fulde drag. Men, han forventer at blive leget med og undetholdt fra han vågner, når han er sammen med mig. Og det gør mig lidt ked af det, når jeg ikke har energi til det hele tiden. 

Kan ikke helt forstå det. Er din søn 8 år og forventer at blive underholdt hele tiden??? 

Anmeld Citér

23. december 2017

Rosa-Sofia

Kan ikke helt forstå det. Er din søn 8 år og forventer at blive underholdt hele tiden??? 

Jeg tager det lige helt forfra Jeg var enormt tæt med ham indtil han var 5 år, hvor hans far og jeg blev skilt. Siden har jeg haft ham hver anden weekend og i ferier. Så ja når han er sammen med mig, vil han gerne, at jeg leger med ham og laver ting med ham hele tiden. Jeg går ud fra, at det er fordi han savner mig meget til hverdag. Og det er også kun et problem lige nu, hvor han forventer at vi skal lege sammen fra kl 5 om morgen. Det er lidt hårdt. Men lige nu handler det om, at han ikke helt får søvn nok og jeg tænker om, han får en træls juleaften. 

Anmeld Citér

23. december 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Rosa-Sofia skriver:

Jeg tager det lige helt forfra Jeg var enormt tæt med ham indtil han var 5 år, hvor hans far og jeg blev skilt. Siden har jeg haft ham hver anden weekend og i ferier. Så ja når han er sammen med mig, vil han gerne, at jeg leger med ham og laver ting med ham hele tiden. Jeg går ud fra, at det er fordi han savner mig meget til hverdag. Og det er også kun et problem lige nu, hvor han forventer at vi skal lege sammen fra kl 5 om morgen. Det er lidt hårdt. Men lige nu handler det om, at han ikke helt får søvn nok og jeg tænker om, han får en træls juleaften. 

Altså jeg tænker det nok skal gå hvis i aftaler rolig morgen. Sådan at han selv står op ser tv eller lign rolige aktiviteter indtil kl 8  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.