Er du stresset over julen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Overhovedet intet stress her. Der bliv pyntet 1 dag før D. 1 december 

pytet juletræ her for få dage siden. Gaverne er købt lidt efter lidt (og er nu færdig) og på lørdag bager vi brunkager. Og ellers gå vi rundt og synger julesange og høre julesange til hverdag. Og ellers gå vi og glæder os til at vi skal holde jul med de nærmeste og de andre dage med igen de nærmeste hvor det julefrokost her og der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg stresser helt vildt. Men det gør jeg nu altid når der skal være flere bolde i luften på en gang. Desværre.... Men er så samtidig typen der gerne vil nå det hele og det kan jeg ikke... Vi skal holde jul, og det er også os der skal stå for julefrokosten d 26.. Den yngste er lidt over 4 mdr og har været hård ramt af et tigerspring, den store er i trodsalderen og har ligget med halsbetændelse. Søndag blev jeg syg og er først ved at være frisk nu, så er håbløst bag ud. Men jul skal det nok blive... Min kæreste er heldigvis roligheden selv, det Er vist meget sundt for mig ����

Anmeld Citér

21. december 2017

Loa

Kan godt “stresse” over at man aldrig får gjort alt det man gerne vil. Pludselig er december fuldt i gang og man har ikke lavet konfekt, bagt og har endda købt samtlige gaver på nettet. Kan godt føle at julen er blevet lidt mere “noget der skal overståes”..

Anmeld Citér

21. december 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Næh - ikke stresset. Men vi skal så heller ikke holde noget her hos os. Vi skal kun sørge for at dukke op de rigtige steder og have noget mad med den ene af gangene. Så det er til at overskue.

Jeg var heldigvis tidligt ude med gavekøb, så heller ikke dem behøver jeg at være presset af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.