Altså min mand tænder også mest på mig når jeg vejer 63 frem for 58, han syntes det er sexet med lidt polstring og det er da fair nok? Han nedgører mig ikke eller taler Grimt om mit udseende. Gør din mand det?
Og så forstår jeg nok heller ikke det at man er så stolt af at tabe et kilo, bevares det sa dejligt for dig, men alt under 10 kilo kan du nok ikke forvente folk falder på rumpen over og stor lykke ønsker dig!
Jeg hsr selv tabt 40 kilo og det var da først da efter de første 15 kilo folk sagde noget og da jeg vejede 70 kilo (dvs. 10 kilo to go) fik jeg afvide jeg ikke skulle tabe mig mere, men det var jo bare fordi folk var van til at mig som en stor pige og så så det pludselig voldsom ud. Men da jeg nåede i mål var der jo ikke nogen der sagde eller syntes noget dårligt (hcad jeg ved af) og nu får jeg ofte afvide hvor flot jeg er og hvor godt jeg ser ud
Så mit råd tab dig hvad du vil, vær glad og stolt og så stopper kommetarene efter et stykke tid når folk har vænnet sig til det
Og så det med at at man ikke må være stolt over lille vægttab er lidt som at samlinger æbler og bananer.
Jeg ser det sådan her :
0-10 kg = unormalt modermærke
11-20 kg= modermærke med dårlige celler
21-30 kg= kræft i stadie 1
31-50 kg= kræft i stadie 2
-+ 50 kg = kræft i stadie 3
Du må gerne være glad for Nr 1, men nr 3 må du skrige ud i stolthed
begge ting er en bedrift, dem ene er bare noget større end anden
Anmeld
Citér