Skam over vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det nytter tydeligvis ikke at komme med grunde til folks opførsel eller foklaringer. 

Så jo folk er nogle kæmpe store narrøve der hakker på dig og nægter at lade dig leve dit liv 

Folk har jo sikkert deres grunde, men den måde du sætter tingene op er jo helt ude i hampen. Fordi du har haft et så stort og flot vægttab gør dig ikke bedre end andre der "kun" har tabt få kilo. Det lyder virkelig som om du føler dig hævet over alle os dødelige og at man skal have tabt sig lige så meget som dig før det batter...

Jeg er da stolt over at have tabt mere end de fleste i min mødregruppe men synes det er flottere at de fleste kun tog halvdelen på af det jeg gjorde.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. december 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Det nytter tydeligvis ikke at komme med grunde til folks opførsel eller foklaringer. 

Så jo folk er nogle kæmpe store narrøve der hakker på dig og nægter at lade dig leve dit liv 

Synes du er utrolig nedladende gemt bag anonym knappen. 

Sammenligningen giver jeg ts ret i. Den er helt henne i hampen. 

Det er ligeså flot at tabe 5 kg som det er at tabe 50 kg. Nogle skal kæmpe mere for de 5 kg end andre. Så det kan da slet ikke sammenlignes. 

Og at bruge kræft generelt som en sammenlignet er jo helt forkert. 

Uanset hvilket stadie man er i ved kræft så er overlevelsen målet, kampen og frygten alle stadiet har til fælles. Så det fuldstændig lige gyldigt om det er en der hsr brugt flere år mere end en anden. Vigtigst er overlevelsen!

Det du siger er jo faktisk at det er flottere at en i stadie 3 overlever kræft end en i stadie 1 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.