Statsforvaltningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2017

Rtjm05

Profilbillede for Rtjm05
Anonym skriver:

Jeg søger noget råd og vejledning, som jeg håber i kan hjælpe med mig herinde. 

Sagen er den at jeg næsten lige har fået en lille dreng og hans far har ikke kunne finde ud af at være der i løbet af graviditeten eller efter Fødselen (var med til Fødselen hvor han skabte sig som en sindsyg imens jeg skulle til at føde) 

jeg modtager beskeder fra ham at han ønsker mine børn samt mig døde (har et dreng fra tidligere forhold) og han vil gøre alt for at få dem fjernet adskildt fra mig (hvilket jeg godt ved ikke sker, at han ikke kan få dem fjernet fra mig) 

jeg forslog at vi kunne tage i parterapi gratis igennem kommunen så vi kunne lære at snakke sammen udenfor statsforvaltningen, men har lige opdaget at han har søgt samvær igennem statsforvaltningen. 

Jeg ønsker egentlig statsforvaltningen skal se de beskeder han har sendt til mig (hvilket jeg også ville have haft vist til parterapeuten)

jeg regner med at aflyse parterapien på mandag og så må vi kæmpe igennem statsforvaltningen. 

Far har diagnoser som dyssocial personlighedsstruktur og ADHD, som han lægger skylden over på hvis han har trådt ved siden af, eller har vist at være aggressiv i en samtale.

jeg hader egentlig ikke far men ønsker at han får hjælp til at se sine børns behov ordentlig, som han desværre ikke kan. 

Hvad kan jeg gøre i denne situtation? 

Min eks har samme diagnoser, han har ikke set vores datter siden hun var 3 uger, fordi statsforvaltningen ikke finder ham egnet....

Min eks kom med de samme trusler, han ville sørge for at vores datter blev fjernet fra mig hvis jeg gik fra ham, og dengang troede jeg at han kunne gøre det, han var utrolig manipulerende og viste lige hvad for nogen knapper han skulle trykke på, før at få sin vilje....

Du er velkommen til at sende en pb hvis du vil høre mere om min sag 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+