Eksperthjælp: Den kloge beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. november 2017

Karen Bøhrnsen

Hej. Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid med 4. barn (3 forskellige fædre). Ældste søn er 20, dernæst datter på 17 og søn på 11. Jeg er 43 og min kæreste 57. Vi har et stabilt forhold og gode økonomiske rammer. Har grundlæggende aldrig kunne forestille mig abort, men overvejer det. Kæresten troede ikke at han kunne få børn. Hvad er den kloge beslutning?

Karens svar

Kære du, der skal til at tage den store beslutning!!

Først engang tillykke med din graviditet!!

Det er sørme en stor og betydningsfuld beslutning!

Og det kloge beslutning komme indfra. Der findes flere måder at finde den gode beslutning frem, alt afhængig hvilken type person du er! Og I er vel også et eller andet sted 2 om at beslutte, hvordan jeres fremtid skal forme sig?

Snak med din kæreste, hvor står han? Prøv sammen at skrive en liste med fordele og ulemper både ved at blive forældre sammen nu og ved at få en abort. Se på listerne og mærk efter, hvad der vægter tungest for jer.

I kan også gå til en parterapeut eller en Coach, der kan coache jer til at finde den rette beslutning for jer.

Du har mulighed for at få abort indtil uge 12, så jeg håber I har lidt tid endnu til at finde den kloge beslutning!

Mange tanker herfra.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder og coach 

Hvis du har brug for en mere dybdegående dialog med jordemoderen om barn eller ej, har du mulighed for at ringe til jordemoder Karen Bøhrnsen på telefon 27216882. En halv times telefonisk jordemoder konsultation koster kun 245.-

Så tøv ikke, ring og få en fortrolig samtale med jordemoderen.

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.