Sagen er den at min kæreste og hans datter var alene i 2.5 år inden jeg kom ind i billedet. Hun bor hos os i 7/7 ordning og det har altid været sådan (vi har været sammen i snart 8 år, og boet sammen i snart 7)
Siden jeg blev gravid med den 1 i år 2012 har hun sæt spørgsmål til hvem er vigtigt osv, ligeledes har hun en rigtig dårlig selvværd, og føler ikke at nogen elsket hende og at alle og Ja alle hader hende (Ja selv bedsteforældrene mener hun at de hader hende)
Hun har det både svært hjemme ved hende mor og os.
Når hun er hos os betror hun sig til sin far. Hun fortæller at jeg ikke kan lide hende, at han elsker vores 3 fælles børn højere end hende og at vi i virkeligheden ikke gider hende.
Vi kæmper med at gøre hende glad. Vi roser hende og giver hende omsorg i det omfang man nu gør. Det virker bare slet ikke som m det har effekt 
Jeg må indrømme at jeg får det skidt når hun indirekte fortæller at hun ikke er lykkelig her fordi mig og vores fælles børn er her. Jeg har ikke lyst til at være hjemme når de uger hun er her, vil nødig ødelægge deres forhold.
Synes jeg kæmper og kæmper og jeg er simpelthen så ked af det...
Vores familie er rigtig meget velfungerne og vi hygger utrolig meget sammen, bonussen gider bare ikke rigtig være en del af det. Hun mener at vi ikke har lyst til at hun er med hvilket vi aldrig har givet anledning til. 
Hvad bør jeg gøre? Bør jeg forlade mine børn far?
Vi har knas i forholdet de uger hun er hos os fordi hun er ked af overstående ting. Jeg er bare så frustreret.
Hun er btw 13 år
(Beklager rodet, skriver fra telefon)
7/7 er noget, fanden har skabt i vrede.
Hvad tænker de forældre, der gør sådan noget mod deres børn? Simpelthen ren og skær egoisme og absolut ikke tilsidesættelse af egne behov.
Hvordan ville man selv have det, hvis man blev bortvist fra bopælen hver 2. uge? Så kommer man til en anden midlertidig adresse - og bliver så bortvist igen, og igen og igen.
Det er en nomadetilværelse, og jeg forstår godt, at man ikke føler sig som en del af noget som helst, man føler sig afvist hele tiden, og man har intet tilhørsforhold.
Jeres fælles børn har det hele (sådan ser det i hvert fald ud) - og dermed opstår følelsen af mindreværd, at være elsket mindre.
Barnet er gammelt nok til at blive hørt nu - og I skal lære at lytte, ikke bare dig, men alle de voksne..