Jeg er enig i ovenstående.
Vores baby græd også meget. Hun havde ondt kunne man se og græd hver aften. Græd og græd og græd, var vi heldige var det kun 1 time og uheldige kunne det være tre timer i træk.
Vi prøvede nærmest ALT. Intet virkede rigtigt, men vi ville ikke bare lade det stå til. Vi gik også til kiropraktor og følte til at starte med at det hjalp. Men pludselig græd hun meget igen. Så vi stoppede med kiropraktoren, på trods af at hun sagde at der stadig var noget at arbejde på, men vi kunne jo se at hvad end hun gjorde, så havde det ingen virkning på vores babys græderi.
Nu er hun snart 7 måneder og der var aldrig noget som rigtig hjalp. Andet end tiden, efterhånden gik det bare over.
Jeg blev selv stiktosset hvis folk sagde "Babyer græder, det går over" for jeg kunne tydeligt se at hun havde ondt. Men når jeg ser på det i bakspejlet, så gjorde vi nærmest alt, vi afprøvede endda refluks medicin. Så jeg er nu alligevel blevet en af dem som tror på, at babyer bare græder. Det kan sagtens være fordi de har det ubehageligt, men jeg tror ikke at det er noget man kan gøre noget ved, udover at de skal modnes lidt. Medmindre der selvfølgelig er noget konkret i vejen.
Jeg kan godt forstå at dine forventninger ikke har været at baby skulle græde hele tiden. Få ham/hende tjekket hos lægen og fortæl dine bekymringer, så du i det mindste kan finde ud af om der er noget i vejen.
Jeg tror ikke rigtigt længere på at kiropraktor/zoneterapeut/osteopat hjælper. Men jeg tror, at det kan hjælpe på den måde, at man i det mindste prøver at gøre noget og ikke bare ser til i de måneder det varer. Måske er der noget placeboeffekt.
Anmeld
Citér