Lise, slyngevugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Lise

Mary skriver:

Jeg har fået et godt brugt tilbud på 500 kr på Leandervuggen, og stativet kan lejes for 30 kr pr måned i Babysam, så det er en fin pris synes vi  Synes ligesom Nadi at den er super hyggelig at se på  Både slyngevuggen og Leanderen.

Okay, jamen det er selvfølgelig mindre end de 1.500-1.700 kr slyngevuggen koster.

Jeg synes også Leanderen er rigtig pæn - jeg gik kun væk fra den efter at have hørt om andres erfaringer (der er naturligvis også masser af gode erfaringer iblandt)  Og mon ikke Dicte vil æææælske den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Nadi

Mary skriver:

Jeg har fået et godt brugt tilbud på 500 kr på Leandervuggen, og stativet kan lejes for 30 kr pr måned i Babysam, så det er en fin pris synes vi  Synes ligesom Nadi at den er super hyggelig at se på  Både slyngevuggen og Leanderen.

Har også fundet nogle billige på den blå avis, men jeg synes bare ikke jeg vil bruge penge på den når nu vi har en seng og Oliver får alligevel en ny seng når hans værelse er færdig.

Men jeg kunne godt tænke mig en mini udgave af en slyngevugge til stuen, som substitut for en kravlegård.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.