Lise, slyngevugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Rasmine

Hvad er fordelen ved sådan én?

Og er der ingen ulemper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Lise

Den skulle bare give rolige, trygge, glade, sovende (OG velfriserede) børn. Den fungerer nærmest som en vikle/slynge - bare uden at hænge på mor. Og så fylder den jo ingenting, da den hænger i loftet. Og så kan den vippe og gynge på en rar måde... Og så synes jeg at den er mega hyggelig at se på.

Jeg har jo endnu ikke erfaring med den selv, men har efterhånden hørt flere rose den til skyerne. Og har aldrig hørt noget negativt om den. Og idet vi har et barn vi har KÆMPET med i forbindelse med sovning, så prøver vi nu noget andet  Og jeg har høje forventninger til den.

Ulemper...hmm, ved det ikke. Spørg igen om ½-1 år.

Anmeld

11. oktober 2009

Rasmine

Men kan de ligge i den så længe?

Kan de ikke...kværkes i den, hvis de på én eller anden måde får sig vendt?

Den ser dog hyggelig ud.

Mette - ej preggy

Anmeld

11. oktober 2009

Lise

Tror ikke ligefrem de kan kværkes  Der er jo en madras i den...

Men manden der solgte den sagde at den var ret svær at vende sig i. Så blev der naturligvis spurgt til om det ikke var træls for babyen, når den kom i møffe-alderen. Til det svarede han at man vender sig fordi man får "tryk", men det skulle man slet ikke få i denne vugge...

Han sagde også at de kan ligge deri til 2-års alderen, men det tror jeg nu ikke. Ved heller ikke noget om det der med at vende sig mv., men nu får den i hvert fald en chance. Ellers skal Simon have en ny seng indenfor et års tid, og så er den da ledig

Anmeld

11. oktober 2009

Mary

Lise skriver:

Tror ikke ligefrem de kan kværkes  Der er jo en madras i den...

Men manden der solgte den sagde at den var ret svær at vende sig i. Så blev der naturligvis spurgt til om det ikke var træls for babyen, når den kom i møffe-alderen. Til det svarede han at man vender sig fordi man får "tryk", men det skulle man slet ikke få i denne vugge...

Han sagde også at de kan ligge deri til 2-års alderen, men det tror jeg nu ikke. Ved heller ikke noget om det der med at vende sig mv., men nu får den i hvert fald en chance. Ellers skal Simon have en ny seng indenfor et års tid, og så er den da ledig

Jeg har også hørt de kan ligge der i flere år  Så kan den bruges som gynge og hyggekrog. Har selv overvejet en, men jeg synes den er så hamre dyr!! + min mand vil ikke hænge noget i loftet........ Så det bliver en Leander med stativ, og slyngevuggen er vist ikke for god i stativ - har jeg hørt......

Anmeld

11. oktober 2009

Mary

Hov, medmindre man kan leje en slyngevugge. Har du hørt om man kan det?!

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

Mary skriver:

Hov, medmindre man kan leje en slyngevugge. Har du hørt om man kan det?!

Det kan man

http://www.sneglehuset.com/group.asp?group=691

Anmeld

12. oktober 2009

Nadi

Mary skriver:

Jeg har også hørt de kan ligge der i flere år  Så kan den bruges som gynge og hyggekrog. Har selv overvejet en, men jeg synes den er så hamre dyr!! + min mand vil ikke hænge noget i loftet........ Så det bliver en Leander med stativ, og slyngevuggen er vist ikke for god i stativ - har jeg hørt......

Det vil min mand heller ikke!! Hva er det med dem og deres lofter  Og jeg vil også så gerne have en Leander, de er SÅÅ pæne og ser bare SÅÅ hyggelige ud.

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

Nadi skriver:

Det vil min mand heller ikke!! Hva er det med dem og deres lofter  Og jeg vil også så gerne have en Leander, de er SÅÅ pæne og ser bare SÅÅ hyggelige ud.

Her var det faktisk mig der først ikke ville have den i loftet, da jeg syntes det måtte være upraktisk, da den jo skal kunne flyttes rundt. Så jeg ville have stativet. Men manden der solgte det sagde "neeeej, nej - den skal bare hænge der og der, og så er der et karmbeslag med også". Han syntes at stativet er grimt. Og det er det vel også lidt. Manden min synes godt om ideen om loftet, så det er sådan det bliver. Så sparede vi da også den tudse...

Jeg synes da i øvrigt ikke den er så dyr  Hvad koster Leanderen? (har i øvrigt hørt om flere babyer der ikke ville sove i Leanderen. Den ville jeg også gerne have haft, men droppede den for slyngevuggen).

Anmeld

12. oktober 2009

Mary

Jeg har fået et godt brugt tilbud på 500 kr på Leandervuggen, og stativet kan lejes for 30 kr pr måned i Babysam, så det er en fin pris synes vi  Synes ligesom Nadi at den er super hyggelig at se på  Både slyngevuggen og Leanderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.