hva hedder/ skal jeres søn hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

zille_87 skriver:

Jeg har en Emil Mathias (kun kaldet Emil til hverdag &nbsp

det er jeg også vild med, men det hedder faren lillebror..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

CarinaSB

Vores søn hedder Noah Emil .. Og emil kom til da jeg kom til at tænke på hvordan jeg var som barn. Og hvis kan ligner mig i min vær måde er han sq en emil

Anmeld

12. oktober 2009

Harfeletten

Min sønnemand hedder Emil (og Sigurd) til mellemnavn .. Opkaldt efter sin oldefar og tipoldefar Og kommer han til at ligne mig, bare LIDT, i væremåden som barn, så er han helt sikkert en Emil !

Får jeg en søn mere engang tænker jeg lidt på Paw, Noam, Noah, Mads, Oscar, Patrick, Elias eller Carl  - Hælder dog mest til Paw !

Rigtig meget HELD OG LYKKE med navnejagten !

Anmeld

12. oktober 2009

Harfeletten

CarinaSD skriver:

emil kom til da jeg kom til at tænke på hvordan jeg var som barn. Og hvis kan ligner mig i min vær måde er han sq en emil

Ej hvor sjovt, jeg har lige skrevet det samme om min Emil

Anmeld

12. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

hej hej...

venter en lille dreng mere, og syntes det er såå svært at finde et navn, har en søn i forvejen som hedder nichlas...

hva hedder/skal jeres små drenge basser hedde???

knuser fra karina

Her var det også svært vi har  søn der hedder  Alexander og Benjamin( datter hedder victoria)

Vores søn i maven skal hedde Tobias skjoldborg jørgensen men har været svært....... for kunne ikke lide de to drengenaven manden kom med og han ike de de to jeg kom med.En dag sagde han Tobias og det kunne jeg lide så nu skal han hedde det...

Håber så bare han ligner en Tobias.....*SSS*

Menb jeg ville sige nichlas og benjamin lyder godt sammen..

Ikke fordi min søn hedder det.

mvh Henriettte

Anmeld

12. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

hej hej...

venter en lille dreng mere, og syntes det er såå svært at finde et navn, har en søn i forvejen som hedder nichlas...

hva hedder/skal jeres små drenge basser hedde???

knuser fra karina

Her var det også svært vi har  søn der hedder  Alexander og Benjamin( datter hedder victoria)

Vores søn i maven skal hedde Tobias skjoldborg jørgensen men har været svært....... for kunne ikke lide de to drengenaven manden kom med og han ike de de to jeg kom med.En dag sagde han Tobias og det kunne jeg lide så nu skal han hedde det...

Håber så bare han ligner en Tobias.....*SSS*

Menb jeg ville sige nichlas og benjamin lyder godt sammen..

Ikke fordi min søn hedder det.

mvh Henriettte

Anmeld

12. oktober 2009

CarinaSB

Harfeletten skriver:

Ej hvor sjovt, jeg har lige skrevet det samme om min Emil

Haha .. Ja det er lidt sjovt

Anmeld

12. oktober 2009

Mormilla

Vores søn hedder Patrick...

Anmeld

12. oktober 2009

lotte32

Er ikke gravid endnu, men får vi engang en dreng, skal han hedder Laust Peter, efter bedstefar og oldefar )

Anmeld

12. oktober 2009

Camilla_a

Mine drenge hedder Frey og Loke da vi er helt vilde med de nordiske navne  Skulle jeg engang få overtalt manden til at få nummer 3 har vi et navn hvis det bliver en pige så bliver det menlig Frigg, men bliver nok diskution hvis det skulle blive en dreng mere, så synes jeg han skal hedde Tjalfe, men det er manden ikke helt ening i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.