Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LineD skriver: Ja Marcus klinger faktisk rigtig godt med Nicklas.
Ja Marcus klinger faktisk rigtig godt med Nicklas.
uhh ja, den må jeg lige vende med manden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
karina22 skriver: kan faktisk godt lide de navne, men er nok ikke noget manden vil syntes om..
kan faktisk godt lide de navne, men er nok ikke noget manden vil syntes om..
He he nej det er ikke meget brugt mere eller lige i tiden om man vil.
Hvad med sejr det lyder da også godt med nicklas syntes jeg.
karina22 skriver: noram, det navn har vi faktisk snakket om, det er jeg også vild med..og noah og noan..
noram, det navn har vi faktisk snakket om, det er jeg også vild med..og noah og noan..
hihi har osse sagt at hvis vi får en dreng næste gang så er noram nr 1 på min liste, og så kan jeg jo bare håbe det er en noram der komme ud
Joan ( Smallie ) skriver: He he nej det er ikke meget brugt mere eller lige i tiden om man vil. Hvad med sejr det lyder da også godt med nicklas syntes jeg.
det er jeg faktisk ikke så vild med..
Sanne og Nicklas skriver: hihi har osse sagt at hvis vi får en dreng næste gang så er noram nr 1 på min liste, og så kan jeg jo bare håbe det er en noram der komme ud
tror ikke det er så tit at de kommer til at hedde det man har snakket om inden de blev født... vi havde slet ikke snakket om nichlas, han sku ha heddet elias.. men det lignede han slet ikke en der sku hedde..
- skriver: Typisk... De mænd burde ikke have en mening Ellers kender jeg en der hedder Jeff, Mathias
Typisk...
De mænd burde ikke have en mening
Ellers kender jeg en der hedder Jeff, Mathias
ja hvis man da bare ku bestemme selv.. hi hi..
Her er lidt navne, som jeg synes passer godt til Nichlas
Henrich, Frederich, Christoffer, Laurits, Mathias, Patrich, Stefan, Andreas, Asbjørn, Simon
Jeg er ret splittet med hvad min lille dreng skal hedde, har egentlig sagt Theo/Theodor i lang tid, men er også blevet tosset med alexsander eller emil...
det er dæææælme svært....
jamen her har vi en hel flok fuld som hedder:
Daniel
Isac Alexander
Elian Zakarias og
Rasmus Valentin
FrkT skriver: Her er lidt navne, som jeg synes passer godt til Nichlas Henrich, Frederich, Christoffer, Laurits, Mathias, Patrich, Stefan, Andreas, Asbjørn, Simon
patrich og simon er jeg vilde med, dem har vi også snakket om, men havde ikke tænkt på at det ku staves med ch, det er jo perfekt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128