Eksperthjælp: Implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
0 svar
0 synes godt om
3. november

Karen Bøhrnsen

Hej
Vi har prøvet et godt stykke tid nu at få et barn, men det er ikke lykkes. Denne gang vi havde samleje blødte jeg ca. 4 dage efter samlejet ellers har jeg ikke andre symptomer jo er enormt træt.
ved ikke om jeg skal ligge noget i det..

mange hilsner

mig

Karens svar

Hej med dig

Blødning tidligt i graviditeten kan skyldes flere ting.

Man kan opleve at bløde på det tidspunkt, hvor man skulle have haft sin menstruation første gang efter befrugtningen. Denne blødning opstår, når ægget sætter sig fast og kaldes implantationsblødning. Blødningen kan forveksles med almindelig menstruationsblødning, og er helt ufarlig.

Det kan dog også skyldes en uregelmæssig cyklus eller bare lidt mere porøse slimhinder. 

Prøv at tage en graviditetstest om 14 dage og se om det viser sig, du er gravid :-)

Venlig hilsen Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.