arthur har fået mellemørebetændelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2008

linemus

Ah, jeg tog den lige på Krak, så nu ved jeg hvor det er. Har faktisk kørt igennem et par gange sidste år, da jeg skrev projekt med Jeva, der ligger i Hundslund.

Vi boede jo i Nr. Sundby indtil i sommer, hvor vi flyttede til Hou. Ja, byen er ligeså lille og kedelig som den lyder. Men den ligger helt ude ved østkysten og har dejlig strand og natur :) Ligger lige nord for Hals ved Limfjordens udmunding.

Ih, jeg har holdt mange ferier i Horsens hos min farmor og farfar.

Line - nu nostalgisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

ka li ja

skægt... så har du kørt lige forbi mit hus :D

kender ikke der hvor du bor, men hold op det lyder hyggeligt:D vi har også en strand, men 4 km herfra... uhmmm er blevet vild med at gå i naturen;)

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

forresten så er det godt nok en lækker gut du har dig der. han ser super fræk ud:D

Anmeld

11. april 2008

linemus

ka li ja skriver:

forresten så er det godt nok en lækker gut du har dig der. han ser super fræk ud:D

Tak :D Det er fra fastelavn sidste år, så han er kun 2,5. Der er godt nok sket meget på det år. Han virker meget mere alvorlig nu, men er da også skidefræk - både på den gode og den dårlige måde ;)

Anmeld

12. april 2008

ka li ja

ja det går for sygt stærkt!!!
syntes også bare xander kan det hele nu!!!

men han må ha noget mere hår, for han ser ubehøvlet fræk ud nu!

Anmeld

12. april 2008

Loggidut

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Knus Line - der har haft en hyggelig morgen med overdrevet tålmodighed... indtil turen ned til bh'en, der så lige skulle tage over ½ time (det tager 6 min. i alm. tempo)... tænkte meget grimme ord, som jeg ikke engang kan få mig til at skrive her...[/citat] Og først nu fandt jeg ud af at bh'en står for børnehave.. hehe. Godt nok har jeg hængeboobes, meeeen en ½ time alligevel - naaah.[/citat] Ha ha ha - så er jeg vist en værre mor, når jeg sender Sebastian afsted i bh hver morgen 8D[/citat] lååååååååålllll....så dukkede der lige billeder op for mit indre øje...billeder som bare ikke skal dukke op...lååååål......isender du knægten i bh hver dag....lol.....aj nu er jeg helt flad af grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.